Kingdom Hearts III

Το ομορφότερο και πιο "σκοτεινό" κεφάλαιο της τριλογίας.

Το συγκεκριμένο κείμενο θα μπορούσε να ξεκινήσει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Μια προσέγγιση θα ήταν να πραγματοποιήσουμε μια ιστορική αναδρομή, στην οποία θα παρουσιάζαμε τη χρονολογική σειρά των τίτλων Kingdom Hearts. Μια ακόμη, διαφορετική προσέγγιση, θα ήταν η αναφορά στη χρυσή τομή, η οποία δημιούργησε τις απαραίτητες ισορροπίες χωρίς να επισκιάζονται χαρακτήρες και κόσμοι των Square Enix

και Disney. Ωστόσο, από τη στιγμή που έχουν περάσει 13 χρόνια από την κυκλοφορία του Kingdom Hearts II, είναι λογικό να ακολουθήσουμε διαφορετική προσέγγιση, αφού μετά από τόσα χρόνια έχουμε να αξιολογήσουμε το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της Dark Seeker Saga. Όμως, πριν ξεκινήσουμε να αποτυπώνουμε την εμπειρία που αποκτήσαμε μέσα από την ενασχόλησή μας με τον καινούργιο τίτλο, ας βγάλουμε από τη μέση τα απαραίτητα.

Για να ασχοληθεί κάποιος με το Kingdom Hearts III, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει παίξει όλους τους προηγούμενους τίτλους της σειράς, οι όποιοι είναι διαθέσιμοι εδώ και καιρό μέσα από τις επανακυκλοφορίες συλλογών που έχει πραγματοποιήσει η Square Enix. Συγκεκριμένα, οι συλλογές που χρειάζεται να παίξει κάποιος πριν το Kingdom Hearts III είναι η Kingdom Hearts HD 1.5+ 2.5 Remix και η Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue.

Σε αυτό το σημείο, για να μην εκτροχιαστούμε, δεν θα αναφέρουμε κάτι περισσότερο για τις συγκεκριμένες συλλογές. Ωστόσο, αυτοί που θέλουν να μάθουν το τι προσφέρει η κάθε μια εξ αυτών, μπορούν να ανατρέξουν στα reviews των τίτλων, όπου αποτυπώσαμε τις εντυπώσεις μας. Επίσης, η Square Enix έχει τοποθετήσει στο αρχικό μενού του τίτλου την επιλογή memory archive, η οποία προσφέρει μια σύντομη περίληψη που περιγράφει τα πιο σημαντικά γεγονότα του κάθε τίτλου. Όμως, μέσω αυτής της περίληψης είναι λογικό πως θα απουσίαζαν σημαντικά στοιχεία, οπότε η συγκεκριμένη επιλογή λειτουργεί ξεκάθαρα για αυτούς που επιθυμούν να φρεσκάρουν τις αναμνήσεις τους σε σύντομο διάστημα.

Περνάμε λοιπόν στα του Kingdom Hearts III. Η ιστορία του τίτλου μάς βρίσκει αμέσως μετά τα γεγονότα του Dream Drop Distance, όπου ο Master Yen Sid στέλνει τον Sora σε ένα καινούργιο ταξίδι, ώστε να προετοιμαστεί για τη μεγάλη, επικείμενη μάχη. Όπως κατανοείτε, δεν θα αναπτυχθούμε περισσότερο στο τμήμα της ιστορίας, ώστε να μην προκύψει κάποιο spoiler. Όμως, θα σχολιάσουμε ορισμένα πράγματα για την ιστορία. Το ταξίδι του Sora ακολουθεί τη γνώριμη συνταγή των προηγούμενων τίτλων. Δηλαδή, οι ήρωές μας επισκέπτονται διάφορους πλανήτες/ κόσμους της Disney, οι οποίοι αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα από τις δυνάμεις του σκότους, το οποίο και καλούνται να επιλύσουν.

Όμως, η ροή και η εξέλιξη της ιστορίας δεν τελειώνει εκεί. Διότι παράλληλα με την ιστορία του Sora, το παιχνίδι παρουσιάζει συνεχώς τμήματα της ιστορίας που αφορούν άλλους, γνώριμους χαρακτήρες και την προετοιμασία τους, ενώ μέσα από τα παραπάνω cut scenes δεν απουσιάζει και η συνεχής παρουσία των villains από την Organization XIII, οι οποίοι κάνουν τις δικές τους, απαραίτητες προετοιμασίες. Εν ολίγοις, η εκτίμησή μας για το τμήμα του σεναρίου στο Kingdom Hearts III είναι πως αποδίδει μια εξαιρετική ιστορία, η οποία συνοδεύεται από καλή ροή που δημιουργεί ικανοποιητική κλιμάκωση. Επίσης, καλό είναι να σημειωθεί πως μιας και μιλάμε για κλείσιμο της τριλογίας, δεν γίνεται να απουσιάζει το σκοτεινό ύφος της σειράς, αλλά και η ύπαρξη αρκετών boss fights, η οποία βοηθά ακόμα περισσότερο στο χτίσιμο της κλιμάκωσης.

Ωστόσο, δεν απουσιάζουν και ορισμένα παράπονα που προέκυψαν από την ιστορία του τίτλου. Ένα από αυτά είναι πως το σενάριο σε δύο συγκεκριμένους κόσμους επικεντρώνεται περισσότερο σε γεγονότα των ιστοριών της Disney και λιγότερο στην κεντρική ιστορία του Kingdom Hearts. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζει σε μικρό βαθμό την καλή ροή που υπάρχει μέχρι την επίσκεψή μας στους δύο αυτούς συγκεκριμένους κόσμους. Το τελευταίο μας παράπονο σχετικά με την ιστορία του Kingdom Hearts III έχει να κάνει με τον επίλογο, ο οποίος σίγουρα θα διχάσει, αφού μέσα από τα γεγονότα που αποδίδονται, είναι βέβαιο πως το κλείσιμο θα πολώσει τους φίλους της σειράς.

Από εκεί και πέρα, μιας και αναφέραμε κόσμους και cutscenes, ας περάσουμε στο τεχνικό τμήμα του τίτλου, το οποίο είναι ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του. Σε αυτό βοηθάει σίγουρα η χρήση της Unreal Engine 4, η οποία αποδίδει με εξαιρετική λεπτομέρεια τους κόσμους και τους χαρακτήρες των Square και Disney. Πέρα από την πανδαισία χρωμάτων και του εξαιρετικού animation, ακόμα και στο απλό PS4 υπάρχει η επιλογή για unlock frame rate ή locked frame rate στα 30 fps. Εμείς προτείνουμε ανεπιφύλακτα την επιλογή του ξεκλείδωτου frame rate, αφού καθ' όλη τη διαρκεια της ενασχόλησής μας με τον τίτλο συναντήσαμε ελάχιστα περιστατικά όπου αντιμετωπίσαμε frame drops.

Εκτός του μαγευτικού οπτικού αποτελέσματος, υπάρχει και ο ηχητικός τομέας, ο οποίος κυμαίνεται στα εξαιρετικά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η σειρά. Δηλαδή, ανάλογα με τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην οθόνη, εναλλάσσεται ο ρυθμός και η μουσική. Ωστόσο, για μια ακόμη φορά δίδεται ως μοναδική επιλογή γλώσσας τα αγγλικά, τα οποία όμως ακολουθούν την υψηλή ποιότητα της μουσικής, ενώ και το lip syncing που έχει δημιουργήσει η ομάδα ανάπτυξης είναι επίσης άριστο. Για αυτό το λόγο, εξάλλου, δεν υπάρχει και η επιλογή γλώσσας, αφού το παιχνίδι έχει αναπτυχθεί για την κάθε γλώσσα που είναι διαθέσιμο με διαφορετικό κώδικα για το lip syncing.

Αφήνοντας στην άκρη το τεχνικό κομμάτι, ήρθε η ώρα να μεταβούμε στη δομή των κόσμων αλλά και στο σημαντικό τμήμα του συστήματος μάχης. Όπως αναφέραμε στην αρχή του review μας, οι ήρωες επισκέπτονται διάφορους πλανήτες/ κόσμους της Disney, οι οποίοι αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα από τις δυνάμεις του σκότους. Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε στους κόσμους του Kingdom Hearts III, είναι πως είναι μεγαλύτεροι σε έκταση, πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερο χώρο για εξερεύνηση, ώστε να αποκτήσετε θησαυρούς και διάφορα άλλα καλούδια. Η δομή των κόσμων μπορει να είναι γραμμική, δηλαδή να έχουμε διαδρομές με αδιέξοδα, ωστόσο η κλίμακά τους είναι αρκετά μεγάλη, δίνοντας έτσι την εντύπωση πως βρισκόμαστε σε ένα τεράστιο hub, στο οποίο δεν υπάρχουν οθόνες φόρτωσης.

Σε αυτούς τους κόσμους, και με τη χρήση του συστήματος flowmotion, έχουμε τη δυνατότητα να ανέβουμε τοίχους τρέχοντας, που σημαίνει πως οι κόσμοι απαιτούν εξερεύνηση και εύρεση μυστικών και στον κάθετο άξονα, αφού υπάρχουν διάφορα σημεία όπου αποκτούμε πρόσβαση. Ο κάθε κόσμος αποδίδεται πανέμορφα, με πλούσια παλέτα χρωμάτων και τεχνικών απεικόνισης, που έχει ως αποτέλεσμα να αποδίδεται αριστοτεχνικά η μεταφορά μας στους κόσμους του Ηρακλή, του Tangled (Μαλλιά Κουβάρια), του Frozen (Ψυχρά και Ανάποδα) και στους λοιπούς κόσμους των Disney- Square που θα επισκεφθούμε. Είναι σημαντικό να ειπωθεί πως ο κάθε κόσμος προσφέρει δικά του χαρακτηριστικά σε θέματα μηχανισμών και διαφόρων άλλων στοιχείων. Το μοναδικό μας παράπονο σε ό,τι αφορά τους κόσμους, είναι ο χάρτης τους. Δηλαδή, αν και υπάρχει η λειτουργία του mini map, που εμφανίζεται μόλις αποκτήσουμε το χάρτη από το αντίστοιχο μπαούλο/ θησαυρό, η εκτίμησή μας είναι πως δεν είναι αρκετό ώστε να βοηθήσει στην εξερεύνηση, αφού η κλίμακα των πλανητών είναι αρκετά μεγάλη.

Για αυτό το λόγο εκτιμούμε πως από τη στιγμή που οι κόσμοι έγιναν μεγαλύτεροι, επιθυμητό θα ήταν να υπήρχε η λειτουργία ανοίγματος χάρτη, στοιχείο που υπάρχει πια σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα JRPGs, ώστε να μπορούμε να εξερευνήσουμε καλύτερα τον κάθε κόσμο, διότι η περιπλάνηση της πρώτης φοράς σε κάθε έναν εξ αυτών μπορει να διαρκέσει δύο με τρεις ώρες και με ανούσιο μπρος-πίσω. Όποτε τα πράγματα θα ήταν καλύτερα αν υπήρχε η συγκεκριμένη λειτουργία.

Παρακάτω πάμε στο σημαντικότερο τμήμα του παιχνιδιού, το οποίο είναι το σύστημα μάχης. Το σύστημα μάχης στο Kingdom Hearts ΙΙΙ ακολουθεί το γρήγορο και action ύφος της σειράς, το οποίο έρχεται (όπως είναι λογικό) ανανεωμένο και σημαντικά βελτιωμένο. Κατά τις μάχες του KH3 ελέγχουμε τον Sora, ο οποίος, μέσω των ικανοτήτων που αποκτά μέσα από τα levels, μπορει να πραγματοποιήσει διαφορές συνδυαστικές επιθεσεις με τη χρήση του Keyblade. Για παράδειγμα, μια δυνατότητα είναι να σηκώσετε έναν εχθρό στον αέρα μέσω χτυπημάτων (με την προϋπόθεση ότι έχετε ξεκλειδώσει και εξοπλίσει τη συγκεκριμένη ικανότητα), ώστε να γίνει ευάλωτος και να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε μεγάλες συνδυαστικές κινήσεις, οι οποίες θα προκαλέσουν τη μέγιστη δυνατή ζημιά. Από αυτόν το συνδυασμό κινήσεων με το Keyblade δεν απουσιάζει και η χρήση spells, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στιγμιαία μέσω των shortcuts, ώστε να εξαπολύσουμε ισχυρότερες επιθέσεις και να προκαλέσουμε μεγαλύτερη ζημιά.

Μαζί με τα ξόρκια την επιστροφή τους κάνουν και τα summons, τα οποία είναι γνώριμοι χαρακτήρες από ταινίες της Disney, που όταν τους χρησιμοποιήσουμε γιατρεύουν την ομάδα, αλλά προσφέρουν και ενδιαφέρουσες επιθέσεις. Την επιστροφή του στο σύστημα μάχης κάνει και το Shotlock -από το Kingdom Hearts: Birth by Sleep- το οποίο έχει τη δυνατότητα να κλειδώσει τους εχθρούς μέσω του first person view. Το Shotlock λειτουργεί με τη χρήση της Focus Bar και επιτρέπει να επιλέξουμε ένα πλήθος εχθρών, ώστε να εξαπολύσουμε ισχυρές επιθέσεις προς όλες τις κατευθύνσεις. Επιπροσθέτως, έχουμε και το flowmotion, που επιτρέπει στον Sora να χρησιμοποιήσει διάφορες επιφάνειες -όπως τοίχους, ράγες, κολώνες και διαφορές άλλες επιφάνειες- που του επιτρέπουν να πραγματοποιήσει άλλου τύπου γρήγορες επιθεσεις εναντίον των εχθρών που τον περιβάλλουν.

Προς όσους έχουν δυσάρεστες αναμνήσεις από τη χρήση της συγκεκριμένης λειτουργίας, την οποία γνωρίσαμε στο Kingdom Hearts: Dream Drop Distance, θα προσθέσουμε πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, διότι οι δημιουργοί -μέσω της λίστας ικανοτήτων του Sora- μάς επιτρέπουν να απενεργοποιήσουμε τη δυνατότητα του flowmotion. Ωστόσο, εκτιμούμε πως στο Kingdom Hearts III ο συγκεκριμένος μηχανισμός λειτουργεί άψογα. Στα νέα χαρακτηριστικά της μάχης παρατηρούμε πως μπορούν να συμμετέχουν μέχρι πέντε μέλη, που σημαίνει πως δεν υπάρχει πια η επιλογή μεταξύ μελών, όπως γινόταν στους προηγούμενους τίτλους, όπου συμμετείχε τριμελής ομάδα. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι διαθέσιμοι χαρακτήρες/ καλεσμένοι (guests) ανά κόσμο είναι διαθέσιμοι στο τμήμα της μάχης.

Η πρώτη σκέψη που ενδεχομένως θα έρθει στο μυαλό ακούγοντας για αυτή την υλοποίηση σε τίτλο Kingdom Hearts, είναι πως η φιλική A.I. θα κινείται στα γνώριμα -αναξιόπιστα- πλαίσια που γνωρίζουμε από τα παρελθόντα επεισόδια. Ωστόσο, στην περίπτωση του Kingdom Hearts III τα πράγματα διαφέρουν αρκετά, αφού η φιλική A.I. είναι αξιοπρεπής και δεν επαναλαμβάνει τα λάθη του παρελθόντος. Δηλαδή, σχεδόν πάντα λαμβάναμε το ξόρκι ίασης που χρειαζόμασταν την κατάλληλη στιγμή, ενώ παρατηρήσαμε στα boss fights πως δύσκολα "έπεφτε"/ έχανε η φιλική AI, στοιχείο που μόνο ως θετικό μπορεί να καταγραφεί.

Όμως τα νέα χαρακτηριστικά της μάχης δεν τελειώνουν στη διόρθωση της φιλικής A.I. Ένα καινούργιο χαρακτηριστικό που θα παρατηρήσετε στη μάχη του KH3, είναι η λειτουργία του Formchange, η οποία επιτρέπει την εναλλαγή μορφής του Keyblade κατά τη διάρκεια της μάχης. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της μάχης, αν πραγματοποιήσουμε διαδοχικές επιθεσεις, θα εμφανιστεί η εντολή του formchange, η οποία επιτρέπει τη μεταμόρφωση του Keyblade. Το κάθε Keyblade που αποκτούμε έχει τη δική του μορφή και δυνατότητα, δηλαδή ένα Keyblade μπορει να μεταμορφωθεί σε σφυρί, ένα άλλο σε διπλά πιστολιά που εκτοξεύουν μαγικά βέλη, ενώ υπάρχουν και αλλά Keyblades, τα οποία έχουν διαφορετικές ικανότητες.

Το θετικό με αυτό, λοιπόν, δεν είναι μονό ότι μπορείτε να μεταμορφώσετε το όπλο σας κατά τη διάρκεια της μάχης, διότι οι δημιουργοί προνόησαν και υλοποίησαν την επιλογή εναλλαγής μεταξύ τριών Keyblades, η οποία πραγματοποιείται στιγμιαία, οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούμε. Αυτό αφενός παρέχει τη δυνατότητα στρατηγικής προσέγγισης στη μάχη, και αφετέρου δίνει πρόσβαση σε διαφορετικές ισχυρές επιθεσεις. Εκτός αυτού, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας ότι κάποιο παλαιότερο όπλο θα είναι πιο αδύναμο από κάποιο νεότερο που μόλις αποκτήσαμε, διότι για ακόμη μια φορά υπάρχει η λειτουργία αναβάθμισης του Keyblade, η οποία πραγματοποιείται με την εύρεση και χρήση υλικών ώστε να γίνουν ισχυρότερα και να μη μείνουν πίσω σε στατιστικά σε σχέση με τα καινούργια Keyblades.

Οι βελτιώσεις και οι προσθήκες όμως δεν τελειώνουν στα Keyblades, διότι στις καινούργιες εντολές υπάρχουν και τα attractions, τα οποία πραγματοποιούνται πάλι μέσω των Commands. Όταν γίνεται διαθέσιμο ένα attraction, απεικονίζεται στον εχθρό μια πράσινη ένδειξη κύκλου. Για να πραγματοποιηθεί το εκάστοτε attraction πρέπει να εξαπολύσουμε συνδυαστικές επιθεσεις στο συγκεκριμένο εχθρό. Τα attractions, όπως προδίδει η ονομασία της εντολής, είναι ισχυρές κινήσεις που αποδίδουν Theme Parks της Disney. Για παράδειγμα, μια από αυτές τις θεματικές ενότητες είναι ένα πειρατικό καράβι, το οποίο πραγματοποιεί ταλαντεύσεις ώστε να χτυπήσει τους εχθρούς. Μια άλλη attraction είναι η πρόσβαση σε περιστρεφόμενες κούπες, στις οποίες τοποθετούνται οι ήρωες της ομάδας, με στόχο να συγκρουστούν και να κάνουν ζημιά στις εχθρικές μονάδες. Βεβαίως, διαθέσιμες με την πρόοδο μας γίνονται και άλλες τέτοιες ειδικές κινήσεις.

Επιπροσθέτως, όσον αφόρα στα commands, υπάρχει και η επιλογή των συνδυαστικών επιθέσεων μαζί με άλλο χαρακτήρα, επιθέσεις που πηγάζουν από τις δυνατότητες του εκάστοτε πολεμιστή. Συγκεκριμένα, μια συνδυαστική επίθεση με τον Donald, ο οποίος είναι ένας ικανός spellcaster, παρέχει πρόσβαση στη χρήση ισχυρών ξορκιών, που εξαπολύονται προς όλες τις κατευθύνσεις. Εκτός των παραπάνω εντολών, την επιστροφή τους κάνουν και τα forms του Sora, τα οποία γίνονται προσβάσιμα μέσω ειδικών συνθηκών στη μάχη. Όπως γίνεται κατανοητό από τα προαναφερθέντα, το πλήθος των εντολών είναι αρκετά μεγάλο, για αυτό το λόγο, μέσα από τη λίστα των commands, προβάλλεται ένα χρονόμετρο για την κάθε εντολή, ώστε να μπορέσουμε να επιλέξουμε ποια επιθυμούμε να χρησιμοποιήσουμε.

Τα προβλήματα που δημιουργούνται με τις παραπάνω λειτουργίες και επιλογές της μάχης είναι τα εξής: Αρχικά, όλες οι παραπάνω προσθήκες και βελτιώσεις στις λειτουργίες της μάχης κάνουν το παιχνίδι αρκετά εύκολο ακόμα και στο Proud Mode (τη μέγιστη δυσκολία στην παρούσα έκδοση). Επιπροσθέτως, μέσω του Moogle Shop υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσουμε αντικείμενο, το οποίο επαναφέρει τον Sora στη ζωή για μια φορά. Οπότε, ευελπιστούμε πως, μέσω κάποιου μελλοντικού update, θα γίνει διαθέσιμη η επιλογή ενός Critical Mode, ώστε να γίνει το παιχνίδι πιο ισορροπημένο. Βέβαια, υπάρχει και η επιλογή να μην πραγματοποιούμε τις παραπάνω εντολές, όπως υπάρχει και η επιλογή να ενεργοποιήσουμε την ικανότητα No Experience, ώστε να μην λαμβάνουμε εμπειρία. Ωστόσο, επιθυμητό είναι να βρεθεί μια ισορροπία στο τμήμα της δυσκολίας, ώστε να αξιοποιούνται σωστά τα περισσότερα χαρακτηριστικά της μάχης.

Το δεύτερο πρόβλημα που αποτυπώνεται στο σύστημα μάχης είναι τα γνώριμα "παιχνίδια" της κάμερας, τα οποία φέρνουν την προοπτική σε περίεργα σημεία, με αποτέλεσμα να μην έχουμε εικόνα για το πού είναι τοποθετημένοι οι εχθροί. Αυτό το πρόβλημα συνήθως συμβαίνει σε κλειστούς χώρους, αλλά και με τη χρήση ορισμένων attractions. Σε κάθε περίπτωση, μέσα από τις βελτιώσεις και τις προσθήκες που δέχτηκε, το σύστημα μάχης του Kingdom Hearts ΙΙΙ είναι εξαιρετικό, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όλα τα παραπάνω αποδίδονται πάντα με ένα άριστο οπτικοακουστικό αποτέλεσμα. Αξίζει να πούμε ότι εκτός από το γρήγορο ρυθμό της μάχης, το KH3 έχει στο σύνολο του καλό ρυθμό, διότι οι χρόνοι φόρτωσης είναι ελάχιστοι μεταξύ πλανήτων, και ο Sora, όπως περιγράψαμε παραπάνω, κινείται με μεγάλη ευκολία και ευελιξία στο χώρο ειδικά με τη βοήθεια και τη χρήση του flowmotion. Όλα αυτά υποστηρίζουν και την επανάληψη της επίσκεψης, ώστε να εξερευνηθούν οι πλάνητες.

Από εκεί και περά, επειδή μιλάμε για τίτλο Kingdom Hearts, δεν μπορεί να απουσιάζει και το Gummi Ship. Για όσους δεν γνωρίζουν, το Gummi Ship είναι ένα on-rails shooter τμήμα, στο οποίο ο Sora με τους φίλους του επιβιβαζoνται στο εν λόγω σκάφος και ταξίδευουν μέχρι τον επόμενο κόσμο. Οπότε, αυτός ο μηχανισμός δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και στη μετάβαση μεταξύ των κόσμων του Kingdom Hearts III. Ωστόσο, το Gummi Ship εδώ δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν. Συγκεκριμένα, δεν υφίσταται πια το on-rails shooter του πράγματος. Δηλαδή, όταν επιβιβαζόμαστε στο Gummi Ship, βρισκόμαστε σε ένα mini hub, στο οποίο μπορούμε να εξερευνήσουμε το χώρο όπως επιθυμούμε. Αυτό σημαίνει πως μπορούμε να τοποθετήσουμε waypoints ώστε απλά να ταξιδέψουμε στον επόμενο προορισμό μας. Επίσης, υπάρχει η επιλογή να εξερευνήσουμε για υλικά, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στην αναβάθμιση και το crafting αντικειμένων.

Ωστόσο, από την υλοποίηση του Gummy Ship στο KH3 δεν απουσιάζει και το shoot 'em up χαρακτηριστικό. Στο χώρο υπάρχουν εχθρικές μονάδες, τις οποίες όταν συναντήσουμε στο δρόμο μας, πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Για να γίνει αυτό, μεταφερόμαστε σε μια διαφορετική οθόνη, όπου καλούμαστε να καταρρίψουμε τις εν λόγω μονάδες σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Επιπροσθέτως, δεν απουσιάζουν και τα boss fights, τα οποία προσφέρουν ενδιαφέρουσες ανταμοιβές. Τέλος, στο ρόλο των μηχανικών επιστρέφουν οι σκίουροι Chip και Dale, οι οποίοι παρέχουν αναβαθμίσεις, τροποποιήσεις αλλά και καινούργια Gummi Ships, ώστε να γίνει το συγκεκριμένο τμήμα πιο ενδιαφέρον.

Από εκεί και περά, ο τίτλος προσφέρει και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά, με ένα από αυτά να είναι η δημιουργία φαγητού, που προσφέρει buffs στους χαρακτήρες. Ένα ακόμη καινούργιο χαρακτηριστικό είναι αυτό του Gummi Phone, το οποίο εμπεριέχει τη σύνοψη της ιστορίας αλλά και διάφορα αλλά χαρακτηριστικά, όπως μίνι παιχνίδια, τα οποία -σε ό,τι έχει να κάνει με την απεικόνιση- θυμίζουν φορητά συστήματα από τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Ως post game περιεχόμενο δίδεται η εύρεση των lucky emblems στους διαφόρους πλάνητες, όπου καλούμαστε να φωτογραφίσουμε τα παραπάνω εμβλήματα μέσω του Gummi Phone. Επίσης, υπάρχουν τα προαπαιτούμενα που πρέπει να ανακαλύψουμε ώστε να αποκτήσουμε πρόσβαση στο Secret Ending του τίτλου. Τέλος, ισχυρότερες προκλήσεις γίνονται διαθέσιμες στον κάθε κόσμο μέσα από την ύπαρξη των battle gates, όπου καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε διάφορες ορδές αντιπάλων, ενώ δεν απουσιάζουν και ορισμένα secret bosses, τα οποία θα δοκιμάσουν τις ικανότητές σας.

Εν κατακλείδι, η εκτίμησή μας είναι πως τα 13 χρόνια αναμονής για την κυκλοφορία του Kingdom Hearts III άξιζαν. Tο νέο παιχνίδι της Square και του Tetsuya Nomura παραδίδει μια εξαιρετική ιστορία, μέσα από ένα εντυπωσιακό οπτικοακουστικό αποτέλεσμα και ένα απολαυστικό σύστημα μάχης. Κάποιες αστοχίες το εμποδίζουν από το να χρακτηριστεί ως το καλύτερο επεισόδιο της σειράς, αλλά αυτό δεν κλέβει τίποτα από τη γενικότερη υψηλή ποιότητα που αναβλύζει από κάθε γωνιά του.

Το review βασίστηκε στην έκδοση του παιχνιδιού για το PS4.

ps4xbox one
Keywords
iii, iii, square enix, unreal engine, εν λόγω, συγκεκριμένο, square, disney, saga, archive, dream, master, cut, boss, επηρεάζει, unreal, engine, animation, ps4, unlock, frame, fps, σημαίνει, hub, ηρακλης, mini, map, view, focus, νέα, shop, update, ship, υφίσταται, gummy, shoot, chip, phone, game, lucky, secret, κινηση στους δρομους, Καλή Χρονιά, τελος του κοσμου, τελη κυκλοφοριας 2016, δυνατα, πλανητες, γωνια, μουσικη, ξορκια, οθονες, παιχνιδια, περιεργα, ρυθμος, τα νεα, ταινιες, ωρα, boss, fps, game, lucky, map, ps4, square enix, square, αξιζει, αναμνησεις, απλα, βοηθεια, γεγονοτα, γινει, γινεται, γινονται, γλωσσα, δευτερο, διαστημα, δυνατοτητα, δικη, δομη, ευκολο, υπαρχει, ειπωθει, εκτιμηση, εν λόγω, εξελιξη, επηρεάζει, ερχεται, εχθροι, ζημια, ζωη, ηρωες, υφίσταται, υφος, θετικο, εικονα, ισορροπια, κεφαλαιο, κειμενο, κλιμακα, λαθη, λειτουργια, λογο, μινι, μικρο, μορφη, μπορειτε, μυαλο, ομαδα, παντα, οθονη, παμε, πειρατικο, πιστολια, ποιοτητα, ροη, πρασινη, προβληματα, ρολο, σεναριο, σιγουρα, συγκεκριμένο, συγκεκριμενα, σειρα, συνταγη, σφυρι, τμημα, τομη, τιτλος, υλοποιηση, υψηλη, φορα, χρυση, χρυση τομη, χρονομετρο, χτισιμο, ωρες, animation, unlock, archive, phone, chip, cut, disney, dream, engine, επεισοδια, focus, frame, gummy, ship, hub, χωρα, shop, κομματι, ξορκι, μια φορα, mini, master, παιχνιδι, saga, secret, shoot, σημαίνει, sleep, ταξιδι, update, θεματα, υλικα, unreal engine, unreal, βεβαιως, view
Τυχαία Θέματα
Kingdom Hearts III,