Ο «Μεγάλος» Κωνσταντίνος Πασσάς σε μια απολαυστική συνέντευξη στο iPop.gr

18:01 20/12/2019 - Πηγή: iPop

Το «Μαμ» στο θέατρο Άβατον κάνει ήδη επιτυχία αφού καταφέρνει να συνδυάσει άψογα το χιούμορ με τη συγκίνηση, αλλά και να μας μάθει μεγάλες αλήθειες για τη ζωή που είτε δεν ξέραμε είτε αποφεύγαμε να συνειδητοποιήσουμε. Ο Κωνσταντίνος Πασσάς, ένα ταλαντούχος θεατρικός ηθοποιός, πρωταγωνιστεί στην παράσταση, στην οποία παρακολουθούμε την ιδιαίτερη σχέση που έχει αναπτύξει ο μοναχικός μαθητής Ζοζέφ με τον εξίσου μοναχικό οδηγό του σχολικού λεωφορείο, τον «Μεγάλο».

Οι δυο τους, επί επτά χρόνια, καθισμένοι πλάι-πλάι συζητούν

κι εξομολογούνται μυστικά, ερωτήματα και εμπειρίες. Ο «Μεγάλος» του εξηγεί τα πελώρια μυστήρια της απώλειας, του έρωτα, της αναζήτησης, της εσωτερικής γαλήνης και της ελευθερίας.

Ο Κωνσταντίνος Πασσάς βγαίνει λίγο απ’ τον ρόλο του «Μεγάλου» και κάνει μια στάση στο iPop.gr για να μιλήσει γι’ αυτή την υπέροχη ιστορία ενηλικίωσης, το θέατρο που, όπως λέει είναι η ζωή του, το YouTube αλλά και τι εύχεται για το νέο έτος!

Τι να περιμένει να δει ο κόσμος που θα έρθει στο Μαμ;Ο κόσμος θα δει ένα μοναδικό ταξίδι ενηλικίωσης, σε μια ξεχωριστή διαδρομή, με επτά διαφορετικούς γευστικούς σταθμούς. Θα δει μία σύγχρονη, παιγνιώδη παράσταση, με ένα συνεχές, συνωμοτικό κλείσιμο ματιού προς τον θεατή και με αρκετά διαδραστικά στοιχεία. Θα δει ένα πληθωρικό σύμπαν με κινηματογραφικές εναλλαγές εικόνων, συναισθημάτων, ρόλων, σχέσεων, καταστάσεων, σε ένα αφαιρετικό και μινιμαλιστικό πλαίσιο. Ένα πολύχρωμο, γλυκόπικρο, γευστικό μάθημα ζωής με μαύρο χιούμορ και συγκίνηση που αφορά τον καθένα μας. Πες μας λίγα λόγια για τον δικό σου ρόλο.Ο ρόλος του «Μεγάλου» είναι αγαπημένος ρόλος γιατί είναι κωμικοτραγικός και έχω αδυναμία σε τέτοιους ρόλους. Πρόκειται για έναν οδηγό σχολικού πούλμαν, έναν απλό, λαϊκό άνθρωπο γεμάτο σοφία η οποία εκδηλώνεται πολλές φορές με έναν παράδοξο και ίσως και με σουρεαλιστικό τρόπο μέσα στο έργο. Μετά από ένα τραγικό συμβάν, μια τεράστια απώλεια έχει αναθεωρήσει τη ζωή του και προσπαθεί να κρατηθεί βρίσκοντας διέξοδο στη μαγειρική και τη μελέτη. Προσπαθεί να είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος ακόμα και αν οι συνθήκες δεν του το επιτρέπουν. Η ουσιαστική φιλία που αναπτύσσει με το μικρό Ζοζέφ λειτουργεί ως αναπλήρωση και επούλωση του τραύματός του. Από τον Μεγάλο θα ακούσουμε μεγάλες αλήθειες για τη ζωή, χρήσιμες είτε είσαι μεγάλος είτε μικρός.Με τι γεύση θα φύγουν οι θεατές απ’ το Μαμ;Νομίζω οι θεατές θα φύγουν με μια γλυκιά γεύση από την παράσταση. Θα γελάσουν, θα συγκινηθούν, θα αιφνιδιαστούν, θα προβληματιστούν και θα ταυτιστούν με τους χαρακτήρες και τα βιώματά τους όπως ξεδιπλώνονται βήμα βήμα μέσα στο Μαμ. Επίσης θα μάθουν ένα σωρό πράγματα που επιστημονικά είναι αποδεδειγμένα και δεν τα ξέρουμε και που μπορούν να εφαρμοστούν και να βελτιώσουν τη ζωή μας.Θεωρείς απαραίτητο κάθε παιδί να έχει έναν «Μεγάλο» που θα τον μυήσει προς την ενηλικίωση ή πολλές φορές αυτό μπορεί να έχει το αντίθετο απ’ το επιθυμητό αποτέλεσμα;Θεωρώ ότι αν τα παιδιά έχουν ώριμους, υποστηρικτικούς, φροντιστικούς γονείς δεν χρειάζεται απαραίτητα η ύπαρξη ενός Μεγάλου. Επειδή όμως αρκετοί γονείς δεν διαθέτουν τα παραπάνω στοιχεία θα είναι τύχη να βρεθεί στη ζωή τους ένας μέντορας σαν το Μεγάλο που θα τους οδηγήσει με ομαλό αλλά και ανατρεπτικό τρόπο στην ενηλικίωση.Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με το θέατρο και τι ήταν αυτό που σε κέρδισε σ’ αυτό τον χώρο;Ξεκίνησα να δουλεύω επαγγελματικά στο θέατρο από το 1999. Είχα προηγουμένως συμμετάσχει σε σχολικές και φοιτητικές παραστάσεις. Ο χώρος με κέρδισε γιατί πίστευα ότι είναι μαγικός. Είναι μια τέχνη που μοιάζει με ένα ατελείωτο και διαφορετικό κάθε φορά παιχνίδι. Δεν είναι τυχαίο το ότι λέμε παίζω στο θέατρο. Βέβαια στην πορεία ανακάλυψα και πόσες δυσκολίες έχει αυτός ο χώρος (συνεργατικές, οικονομικές, κ.λ.π) παρόλα αυτά η μαγεία δεν χάθηκε.Υπάρχει κάποια συνεργασία σου απ’ το παρελθόν που ξεχωρίζεις; Και ποιοι οι λόγοι;Νομίζω στα είκοσι χρόνια παρουσίας στο θέατρο έχω υπάρξει σε διάφορες δουλειές και όλων των ειδών. Είτε δύσκολες είτε εύκολες πάντα κερδίζεις κάτι. Όλες είναι λοιπόν ξεχωριστές.Τι είναι για σένα το θέατρο;Είναι όλη μου η ζωή. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά έχω μεγαλώσει με αυτό. Από τα πέντε μου ήθελα να ασχοληθώ με το θέατρο. Θέατρο λοιπόν για μένα είναι  ο οργανικός, ζωντανός χώρος για έκφραση, δημιουργία, συνύπαρξη. Το μοναδικό καλλιτεχνικό πλαίσιο όπου μου δίνεται η ευκαιρία και η πρόκληση να υποδύομαι ρόλους, να ζω άλλες ζωές, σε άλλες εποχές και να συσχετίζομαι επί σκηνής. Να παίζω. Αυτό το σπουδαίο παιχνίδι της θεατρικής τέχνης διατηρώντας την αθωότητά μου.Ποια είναι η γνώμη σου για την ελληνική τηλεόραση σήμερα;Αν εξαιρέσουμε τα realities που όλοι ξέρουμε για ποιους λόγους υπάρχουν στην ελληνική τηλεόραση, φέτος έχω δει κάποιες σοβαρές προσπάθειες στη μυθοπλασία με καλό σενάριο, παραγωγή και υποκριτική. Μακάρι να υπάρξουν κι άλλες. Απουσιάζει σχεδόν παντελώς όμως από την ελληνική τηλεόραση η σάτιρα. Έχουμε αγαπήσει τα βιντεάκια σου «Markora’s rules». Από πού πήρες έμπνευση για να τα ξεκινήσεις;Μετά από μια 10ετή εμπειρία στο stand up comedy, με δικά μου κείμενα, θέλησα να επεκταθώ και να καταθέσω το όποιο χιούμορ και τις θέσεις μου στο ευρύ κοινό μέσω διαδικτύου και να κάνω σάτιρα. Χρησιμοποίησα την persona της Μαρκορά που είναι διαχρονική, αγαπητή και πιασάρικη και με βοηθούσε να εκφράζομαι χωρίς περιορισμούς.

Θα ήθελες να ασχοληθείς πιο ενεργά στο μέλλον με το YouTube και να μεγαλώσεις το κοινό σου εκεί και ενδεχομένως να έχεις έσοδα απ’ αυτό ή το βλέπεις απλά ως ένα μέσο έκφρασης όταν θέλεις να πεις ή να σατιρίσεις κάτι;Σαφώς και με ενδιαφέρει πολύ. Το επόμενο βήμα είναι το Passatempo. Μια σατιρική εκπομπή όπου πια εγώ, ο Πασσάς τους «γλεντάω» όλους στο δικό μου τέμπο. Εκεί υποδύομαι αρκετούς χαρακτήρες και την Ντένη και σατιρίζω τους πάντες και τα πάντα. Έχει γίνει ήδη ο πιλότος, έχει κατατεθεί σε διάφορα κανάλια ενώ υπάρχει και στο youtube και στο fb. Περιμένω την έγκριση λοιπόν κάποιων καναλιών. Γιατί είναι πολύ δύσκολο να επωμιστώ μόνος μου το κόστος της παραγωγής. Οι χορηγοί ακούνε; (γέλια). Γιατί πλέον δεν μιλάμε για απλά home videos αλλά για κάτι αρκετά απαιτητικό. 

Ένα μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις ενόψει του 2019 που ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει;Εύχομαι να έχουμε ένα λαχταριστό, εύγεστο, χορταστικό 2020 και να το κάνουμε Μαμ αφήνοντας πίσω μας φόβους, βαρίδια και γεύσεις πού ή μας πίκραναν ή μας βγήκανε ξινές την περασμένη χρονιά. Info!

Μαμ

Πού: Στο θέατρο Άβατον, Ευπατριδών 3, στο Γκάζι.

Πότε: Από 2 Δεκεμβρίου έως 11 Φεβρουαρίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15

Εισιτήρια: 12 € (γενική είσοδος) και 8 € (μειωμένο)

Κρατήσεις: στα τηλέφωνα 6948930181, 2103412689 και ηλεκτρονικά μέσω viva.gr

Το άρθρο Ο «Μεγάλος» Κωνσταντίνος Πασσάς σε μια απολαυστική συνέντευξη στο iPop.gr εμφανίζεται στο iPop.

Keywords
Τυχαία Θέματα