Με σημαντικές ελλείψεις η κυκλοφορία του Halo Infinite

Η 343 Industries ανακοίνωσε ότι η “πρώτη έκδοση” του Halo Infinite, θα κυκλοφορήσει χωρίς campaign Co-Op και το sandbox creative Forge mode, κάτι που σημαίνει ότι δύο αρκετά σημαντικά στοιχεία του τίτλου θα λείπουν από αυτόν κατά το launch του. Πάντως, το campaign co-op αναφέρεται ότι πρόκειται να γίνει διαθέσιμο με την έναρξη της Season

Two στο content roadmap του Halo Infinite, το νωρίτερο.

Το παραπάνω θα μπορούσε να μεταφραστεί σε περίπου τρεις μήνες ή περισσότερο για τη διάθεση του campaign co-op και δυνητικά έξι μήνες (κατά τη διάρκεια της Season Three) για την προσθήκη του Forge. Η 343 Industries εξήγησε την απόφαση για την καθυστέρηση της διάθεσης των δυο modes μέσα από το August Update, το οποίο μπορείτε να βρείτε παρακάτω.

“Η νούμερο ένα προτεραιότητά μας είναι να διασφαλίσουμε το οτιδήποτε θα στείλουμε, όποτε το στείλουμε, θα πληροί την σωστή quality bar σε όλες τις πλατφόρμες: συσκευές Xbox, PC σε όλα τα διαφορετικά builds του”, δήλωσε ο Joseph Staten, Head of Creative στο Halo Infinite, προσθέτοντας ότι ήταν μια “πραγματικά σκληρή απόφαση”.

“Όταν κοιτάξαμε αυτές τις δύο εμπειρίες, το campaign co-op και το Forge, αποφασίσαμε ότι απλά δεν είναι έτοιμα”, πρόσθεσε. “Και ως στούντιο, δεν θέλουμε να στείλουμε τα πράγματα αν δεν είναι έτοιμα, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να τα παίξουν, να διασκεδάσουν, να έχουν μια ωραία σταθερή, παραστατική εμπειρία”.

Ο Staten δήλωσε ότι το Forge θα είναι ένα “πραγματικά προηγμένο” σύνολο εργαλείων στο Halo Infinite, δίνοντας στους ανθρώπους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια ολόκληρη δέσμη νέων, καινοτόμων και αφηγηματικών εμπειριών. Οι “τεχνικές πολυπλοκότητας” αναφέρονται ως ο κύριος λόγος που το Forge δεν θα είναι διαθέσιμο κατά την κυκλοφορία, με την 343 Industries να θέλει “να πάρει χρόνο για να το κάνει σωστά”.

Όσον αφορά το campaign co-op, τα περίπλοκα συστήματα αποθήκευσης και “όλη η τεχνολογία που χρειάζεται για να οδηγήσει αυτήν την περισσότερο μη γραμμική εμπειρία”, σημαίνει ότι η δημιουργός θέλει να ξοδέψει περισσότερο χρόνο για τη βελτίωση του εν λόγω mode. “Και αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος, μόνο για να βεβαιωθούμε για την day-one ποιότητα του, και οι άνθρωποι να μπορούν να μπουν και να παίξουν και να διασκεδάσουν”, ανέφερε σε άλλο σημείο ο Staten.

Το Halo Infinite βρίσκεται σε πορεία για τη διάθεσή του σε Xbox Series X/S, Xbox One και ηλεκτρονικούς υπολογιστές την “εορταστική περίοδο” του 2021, χωρίς να έχει γίνει γνωστή η ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας του.

The post Με σημαντικές ελλείψεις η κυκλοφορία του Halo Infinite appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα