Γιαννακόπουλος: Τίτλο στο ΣΕΦ

Κατενθουσιασμένος από τη νέα νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού εμφανίστηκε ο επικεφαλής των «πρασίνων», Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

«Συγχαρητήρια στα παιδιά για τη νίκη και για το 2-0, συγχαρητήρια και στον Αργύρη Πεδουλάκη», τόνισε αρχικά ο κ.Γιαννακόπουλος και πρόσθεσε: «Δεν έχει τελειώσει τίποτα. Χρειάζεται προσοχή και υπομονή. Θέλουμε άλλη μία μεγάλη εμφάνιση στο ΣΕΦ, να νικήσουμε και να πάρουμε τον τίτλο. Θέλουμε μία νίκη τίτλου στο ΣΕΦ».

Keywords