«Νιώθω σαν τον Οβελίξ»

Όλοι μας τρώμε λίγο παραπάνω αυτές τις μέρες αλλά η Βίκυ Χατζηβασιλείου μάλλον το παράκανε αφού όπως δήλωσε νιώθει σαν τον Οβελίξ...
Keywords
Τυχαία Θέματα