Πάνοπλος για το "Βικελίδης"

Απογευματινή προπόνηση περιελάμβανε το πρόγραμμα της Πέμπτης στον Ατρόμητο, ενόψει του σημαντικού ματς της Κυριακής με τον Άρη στη Θεσσαλονίκη.

Ο Νταμίρ Κάναντι, είναι στην ευχάριστη θέση να έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, με την ομάδα του Περιστερίου να ανεβαίνει πανέτοιμη στη Θεσσαλονίκη.

Οι παίκτες του Κάναντι, ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με την τακτική, με το επόμενο ραντεβού να είναι για το απόγευμα της Παρασκευής.
Keywords
Τυχαία Θέματα