Λόπεθ: "Δεν είμαι ικανοποιημένος με την εικόνα"

Λόπεθ: "Δεν είμαι ικανοποιημένος με την εικόνα"antoniamath11Σάβ, 01/30/2021 - 16:59

Καθόλου ικανοποιημένος με το τελικό αποτέλεσμα της ισοπαλίας (0-0) δεν είναι ο Άνχελ Λόπεθ, σύμφωνα με όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA.  

Αναλυτικά οι δηλώσεις του: 

Για το παιχνίδι με την ΑΕΛ: "Δεν είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Περίμενα να κερδίσουμε. Στο δεύτερο μέρος ήταν πολύ σκληρό παιχνίδι. Η σημαντικότερη φάση ήταν το τετ-α-τετ

του Δουβίκα. Δεν είμαι ικανοποιημένος με την εικόνα". 

Για την εικόνα που είναι ίδια με τον Παναθηναϊκό: "Είχαμε ευκαιρίες και από στατικές φάσεις. Κανένας ποδοσφαιριστής δεν είναι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Γενικά είμαι ευχαριστημένος παίζουμε καλό ποδόσφαιρο"

ΕΛΛΑΔΑ - Super League 1 - ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Βόλος - Ποδόσφαιρο Off Off On Off ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΝΠΣ Βόλος ΕΛΛΑΔΑ Ο Άνχελ Λόπεθ σχολίασε την κάμερα των καναλιών Novasports και στον Ευγένη Δαδαλιάρα, ότι δεν είναι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Article publish on Σάβ, 01/30/2021 - 16:59 Article hide updated date On Article is longform Off
Keywords
Τυχαία Θέματα