Αγγέλου: «Δυνατοί και γενναίοι!»
21:51 9/5/2018
- Πηγή: Novasports
Ο προπονητής του Άρη απένειμε τα εύσημα στους παίκτες του και μίλησε γενικότερα για την κατάσταση στην ομάδα του.
Ο Βαγγέλης Αγγέλου ασφαλώς και νιώθει πολύ πιο άνετα, μετά τη νίκη που σημείωσε η ομάδα του σήμερα (9/5), εντός έδρας, κόντρα στο Ρέθυμνο. Ο προπονητής του Άρη μίλησε μετά το τέλος του αγώνα για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι «κίτρινοι», αλλά και για την προσπάθεια των παικτών του.
«Κερδίσαμε ένα παιχνίδι, στο οποίο περιμέναμε να δούμε την ανταπόκριση της ομάδας. Η βοήθεια της διοίκησης έφτιαξε ένα κλίμα ασφαλείας και λειτούργησε θετικά», είπε
αρχικά ο Αγγέλου.
Και συνέχισε: «Έχουμε στόχο τακτικά να παρουσιαζόμαστε δυνατοί, με ενέργεια και αγωνιστική γενναιότητα. Επιπλέον, είναι σημαντικό αυτή τη στιγμή στον Άρη των τόσων προβλημάτων, η σχέση ομάδας και κόσμου να δώσει κίνητρο στη διοίκηση να ασχοληθεί με τα προβλήματα. Συγχαρητήρια και πάλι στα παιδιά για την προσπάθειά τους».
Μίλησε και για το πώς αντιμετώπισε ο ίδιος το παιχνίδι με το Ρέθυμνο: «Πάντα είμαι ήρεμος. Εμείς ήμασταν έτοιμοι να είμαστε δυνατοί, όποια κι αν ήταν η εξέλιξη. Προσπαθήσαμε να προετοιμαστούμε πνευματικά, για να είμαστε έτοιμοι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Η ομάδα προσπαθεί, αν και είναι μακριά από το πρόσωπο που πρέπει να δείχνει».
Από τη δική του πλευρά, ο νεαρός γκαρντ του Άρη, Παναγιώτης Καλαϊτζάκης, δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα: «Η ψυχολογική μας διάθεση μας πρέπει πάντα είναι καλή, είτε κερδίζουμε, είτε χάνουμε. Θέλουμε άλλη μία νίκη για τα πλέι οφ. Πάμε με καλή ψυχολογία στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Κολοσσό. Θα δουλέψουμε και θα πάμε να δείξουμε ό,τι κάνουμε στις προπονήσεις».
Σχολίασε και το γεγονός ότι εφόσον ο Άρης μπει στην οκτάδα, στη σειρά με τον Παναθηναϊκό θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον δίδυμο αδελφό του: «Ανυπομονώ να παίξουμε μαζί. Την προηγούμενη φορά δεν μας δόθηκε η ευκαιρία. Αν με το καλό περάσουμε από τη Ρόδο, θα γίνει κι αυτό».
Ο Βαγγέλης Αγγέλου ασφαλώς και νιώθει πολύ πιο άνετα, μετά τη νίκη που σημείωσε η ομάδα του σήμερα (9/5), εντός έδρας, κόντρα στο Ρέθυμνο. Ο προπονητής του Άρη μίλησε μετά το τέλος του αγώνα για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι «κίτρινοι», αλλά και για την προσπάθεια των παικτών του.
«Κερδίσαμε ένα παιχνίδι, στο οποίο περιμέναμε να δούμε την ανταπόκριση της ομάδας. Η βοήθεια της διοίκησης έφτιαξε ένα κλίμα ασφαλείας και λειτούργησε θετικά», είπε
Και συνέχισε: «Έχουμε στόχο τακτικά να παρουσιαζόμαστε δυνατοί, με ενέργεια και αγωνιστική γενναιότητα. Επιπλέον, είναι σημαντικό αυτή τη στιγμή στον Άρη των τόσων προβλημάτων, η σχέση ομάδας και κόσμου να δώσει κίνητρο στη διοίκηση να ασχοληθεί με τα προβλήματα. Συγχαρητήρια και πάλι στα παιδιά για την προσπάθειά τους».
Μίλησε και για το πώς αντιμετώπισε ο ίδιος το παιχνίδι με το Ρέθυμνο: «Πάντα είμαι ήρεμος. Εμείς ήμασταν έτοιμοι να είμαστε δυνατοί, όποια κι αν ήταν η εξέλιξη. Προσπαθήσαμε να προετοιμαστούμε πνευματικά, για να είμαστε έτοιμοι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Η ομάδα προσπαθεί, αν και είναι μακριά από το πρόσωπο που πρέπει να δείχνει».
Από τη δική του πλευρά, ο νεαρός γκαρντ του Άρη, Παναγιώτης Καλαϊτζάκης, δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα: «Η ψυχολογική μας διάθεση μας πρέπει πάντα είναι καλή, είτε κερδίζουμε, είτε χάνουμε. Θέλουμε άλλη μία νίκη για τα πλέι οφ. Πάμε με καλή ψυχολογία στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Κολοσσό. Θα δουλέψουμε και θα πάμε να δείξουμε ό,τι κάνουμε στις προπονήσεις».
Σχολίασε και το γεγονός ότι εφόσον ο Άρης μπει στην οκτάδα, στη σειρά με τον Παναθηναϊκό θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον δίδυμο αδελφό του: «Ανυπομονώ να παίξουμε μαζί. Την προηγούμενη φορά δεν μας δόθηκε η ευκαιρία. Αν με το καλό περάσουμε από τη Ρόδο, θα γίνει κι αυτό».
Keywords
αρης, παναθηναικος, τελος του κοσμου, κοντρα, ρεθυμνο, ψυχολογια, βοηθεια, γεγονος, γινει, διοικηση, δικη, δωσει, διδυμο, δοθηκε, ευκαιρια, ειπε, ενεργεια, εξελιξη, κλιμα, μακρια, νικη, ομαδα, παντα, παιδια, παμε, προβληματα, σειρα, συγχαρητηρια, φορα, παιχνιδι, ροδο
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Έπος: Η πρώτη συνέντευξη του... Πιεμπονγκσάντ για τον Παναθηναϊκό είναι γεγονός! (vid)
- Καραπαπάς: «Τέλος οι ακριβοπληρωμένοι μισθοφόροι από τον Ολυμπιακό»!
- «Oι τέσσερις Αγγλικές ομάδες για Πρίγιοβιτς»
- Στην κερκίδα και ο Σαββίδης! (pic)
- «Ενδιαφέρον των Ολυμπιακού και ΑΕΚ για τον Άλεφ» (vid)
- Οριστικό: Ξένος, επιπέδου Champions League ο διαιτητής του τελικού!
- «Έτρεχε» με 95 ο Ολυμπιακός, σώθηκε ο ΓΣΛ Φάρος
- Τουρέ: "Ήμουν σε μεγάλες ομάδες όπως ο Ολυμπιακός και η Μπαρτσελόνα"
- VIDEO: Η απονομή του πρωταθλήματος στον Ολυμπιακό
- Αλεξανδρής: «Δύσκολη βραδιά για την ομάδα και την Νέα Σμύρνη»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Novasports
- Αλεξανδρής: «Δύσκολη βραδιά για την ομάδα και την Νέα Σμύρνη»
- Στους τελικούς η ΑΕΚ, 23-22 και... 2-0 τον ΠΑΟΚ
- Ισοφάρισε η Νέα Ιωνία, 23-22 τον ΠΑΟΚ
- Αήττητος πρωταθλητής Ολυμπιακός με "σκούπα" εκθρόνισε τον ΠΑΟΚ
- Πανηγυρίζει το Κύπελλο Ρωσίας η Τόσνο (video)
- Έμερι: «Μόνο αρνητικό το Champions League»
- Βετούλας: «Η Α1 έχει ανάγκη τον Άρη»
- Live: Γιουβέντους - Μίλαν
- Σφαιρόπουλος: "Εκτός για λόγους ξεκούρασης ο Παπαπέτρου"
- Έκτος ο Κυρπόγλου στο Ευρωπαϊκό της Γαλλίας
- Τελευταία Νέα Novasports
- Αγγέλου: «Δυνατοί και γενναίοι!»
- Πανηγυρίζει το Κύπελλο Ρωσίας η Τόσνο (video)
- Τίγκας: «Χαλαρή αντιμετώπιση του τελικού»
- Σκαριόλο: "Οι παίκτες γυρνούν από την Εθνική με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση"
- Βετούλας: «Η Α1 έχει ανάγκη τον Άρη»
- Μέσα ο Τσιγκρίνσκι για τελικό!
- Αλεξανδρής: «Δύσκολη βραδιά για την ομάδα και την Νέα Σμύρνη»
- Live: Γιουβέντους - Μίλαν
- Έμερι: «Μόνο αρνητικό το Champions League»
- Σφαιρόπουλος: "Εκτός για λόγους ξεκούρασης ο Παπαπέτρου"
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Ολυμπιακός: Έφτασε τους 54 τίτλους το βόλεϊ ανδρών!
- Οι Σκάιλαϊνερς ισοφάρισαν την Μπάγερν
- Παναθηναϊκός Κ17: Όχι δάκρυα, είστε μάγκες! (photos)
- Πρωταθλήτρια η Κ17 του Ολυμπιακού, επικράτησε του Παναθηναϊκού στα πέναλτι
- «Η ΑΕΚ και ο Ολυμπιακός ενδιαφέρονται για τον Άλεφ»
- Μάντσεστερ Σίτι - Μπράιτον
- Καλαμπάκος: «Ατυχία, βλακεία, ανησυχία, δεν ξέρω...»
- ΠΑΕ ΑΕΛ: "Δεν θα υποκύψουμε στην ανήθικη στάση τους"
- Καταλήγει σε ξένο διαιτητή για τον τελικό η ΚΕΔ!
- Σκουρτόπουλος: «Άθλος η παραμονή, πιάσαμε το ταβάνι μας»



