O εκδότης του Payday 2 ίσως δεν βγάλει την χρονιά

Η Starbreeze δεν είναι σε καλή κατάσταση τελευταία.

Ο εκδότης του PayDay 2 και του Overkill's The Walking Dead, η Starbreeze, ίσως δεν αντέξει άλλη μια χρονιά σύμφωνα με τις οικονομικές της αναφορές για το πρώτο τρίμηνο του 2019 που την δείχνουν να έχει οικονομικές απώλειες από παντού.

Όπως ανέφερε το MCV, η Starbreeze αναγνώρισε πλήρως την "δύσκολη κατάσταση" της και αποκάλυψε ότι θα είχε "έλλειμμα ρευστότητας" πριν από τα μέσα

του τρέχοντος έτους, εάν δεν είχε εξασφαλιστεί περαιτέρω χρηματοδότηση, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα είχε τα μετρητά για να διατηρήσει την εταιρεία σε λειτουργία.

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2019 έδειξαν $4,9 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις, με το PayDay 2 να ανέρχεται σε 2,7 εκατομμύρια δολάρια. Εντούτοις, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων έδειξαν ζημιά ύψους 11,1 εκατομμυρίων δολαρίων, ποσό που υπερέβη το διπλάσιο της ζημίας από την ίδια περίοδο το 2018.

Η Starbreeze δήλωσε ότι αυτή η μείωση των κερδών οφείλεται κυρίως σε χαμηλότερες καθαρές πωλήσεις, υψηλότερα διοικητικά έξοδα που συνδέονται με την ανασυγκρότηση και το αρνητικό λογιστικό αποτέλεσμα της πώλησης του System Shock 3 ύψους 7,1 εκατομμυρίων δολαρίων.

Όσον αφορά το τι μπορεί να γίνει για να αποφευχθεί η διακοπή λειτουργίας της εταιρείας, ο διευθύνων σύμβουλος Mikael Nermark δήλωσε ότι ο κύριος στόχος του για να αποφύγει το ατυχές αυτό γεγονός θα είναι η εξασφάλιση χρηματοδότησης.

"Κύριο καθήκον μου είναι να εξασφαλίσω χρηματοδότηση για τις μελλοντικές επιχειρήσεις της εταιρείας", ανέφερε ο Nermak. "Αυτό συνεπάγεται και μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να χτίσουμε τη Starbreeze του μέλλοντος, αλλά και να διασφαλίσουμε ότι τα περιουσιακά στοιχεία που έχουμε καθορίσει δεν σχετίζονται με τις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες και διαχειρίζονται με εμπορικά βιώσιμο τρόπο. Μόλις εξασφαλισθεί αυτή η χρηματοδότηση, θα μπορέσουμε να κοιτάξουμε μπροστά και να παρουσιάσουμε μια πιο λεπτομερή στρατηγική για το μέλλον."

Ένας μεγάλος παράγοντας στις δυσκολίες της Starbreeze ήταν οι χαμηλές πωλήσεις του Overkill's The Walking Dead και η επακόλουθη επιδρομή από τις αρχές των γραφείων της Starbreeze μετά από ενδείξεις εσωτερικών συναλλαγών.

Η Starbreeze Studios ιδρύθηκε στη Στοκχόλμη της Σουηδίας το 1998 και βοήθησε να γίνουν πραγματικότητα παιχνίδια όπως το The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay και το Brothers: A Tale of Two Sons.

Αν ο Θοδωρής aka "Ankh" δεν γράφει ή δεν παίζει θα τον βρείτε στο YouTube αλλά και το Twitch.

IGN Greece Πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του Payday 2 βρέθηκε το μυστικό τέλος του Το Payday 2 θέλει να χρησιμοποιήσει το VOIP app για το Switch Νέο VR mode για το Payday 2

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα