Η Καρλάκη παίζει μεγάλη μπάλα!

SHOWBIZΗ Καρλάκη παίζει μεγάλη μπάλα!Τρίτη, Ιούνιος 12, 2018 - 17:42

❱❱ Η τραγουδίστρια συνεχίζει και φέτος να βγάζει selfies στη Μύκονο με άσους του ποδοσφαίρου

Στον... πλανήτη happy (της Μυκόνου) κάθε βράδυ κι άλλη selfie βγάζει η Μαρία Καρλάκη.

Η τραγουδίστρια, που εμφανίζεται για δεύτερο καλοκαίρι σε γνωστό στέκι του νησιού των ανέμων, συνεχίζει απτόητη ένα χόμπι που άρχισε πέρυσι. Ποιο είναι αυτό;

Οι selfies με αθλητές! Η ίδια, μάλιστα, διοχετεύει τις φωτογραφίες στα social media και τα likes πέφτουν... βροχή. Η Μαρία φωτογραφήθηκε με τον Απόστολο Βέλλιο, που αγωνίζεται στη Νότιγχαμ Φόρεστ, με τον Γιώργο Κουτρουμπή της Σταντάρ Λιέγης και τον Ζέκα, ο οποίος παίζει στην Κοπεγχάγη, αλλά και με τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ Πέτρο Μάνταλο και Βασίλη Λαμπρόπουλο.

Keywords
Τυχαία Θέματα