Πάει Κύπρο ο ΠΑΟΚ

Πρόταση της Ανόρθωσης για το τουρνουά της συμπλήρωσης των 100 χρόνων της κυπριακής ομάδας, εξετάζουν στον ΠΑΟΚ, για το διάστημα 9-12 Αυγούστου και σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις η απάντηση θα είναι καταφατική. Στο συγκεκριμένο τουρνουά καλεσμένη είναι και η ΑΕΚ. Έτσι όπως όλα δείχνουν ο «Δικέφαλος του Βορρά» θα βρεθεί για ένα ακόμη καλοκαίρι στο «νησί της Αφροδίτης» για να συμμετάσχει στο τουρνουά της Ανόρθωσης. Το θέμα θα έχει αίσια έκβαση εντός των προσεχών ημερών. Σε κάθε περίπτωση οι Θεσσαλονικείς θα δώσουν αγώνες εντός Αυγούστου ακόμα και αν προκριθούν στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ.
Keywords
Τυχαία Θέματα