Μετά την ΑΕΚ... φεύγει

10:40 13/12/2011 - Πηγή: AEK365

Δύο ακόμα παιχνίδια θα καθίσει στον πάγκο της Στούρμ Γκρατς ο προπονητής Φράνκο Φόντα. Όπως γράφουν οι Αυστριακοί ο Φόντα, ο οποίος βρίσκεται από το 2007 στον πάγκο της Στουρμ, θα βρίσκεται στην τεχνική ηγεσία της αντιπάλου της ΑΕΚ, στο αυριανό παιχνίδι με την Ένωση, αλλά και σε αυτό με τη Ριντ το Σάββατο. Έπειτα θα αποτελέσει παρελθόν, αφού θα αναλάβει το τιμόνι της Σάλκε.

Keywords
Τυχαία Θέματα