Απογοητευμένος ο Ντόουσον
19:38 1/11/2012
- Πηγή: AEK365
Στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης του Λιγκ Καπ, η Τότεναμ δέχτηκε δύο τέρματα από τη Νόριτς με αποτέλεσμα να μείνει εκτός διοργάνωσης. Ο αμυντικός των «πετεινών» Μάικλ Ντόουσον μιλώντας για το παιχνίδι στο Sky Sports εμφανίστηκε απογοητευμένος.
«Είναι δύσκολο να το δεχτούμε. Δεν είναι εύκολο να χάνουμε ειδικά με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε την κατοχή στο πρώτο ημίχρονο και νομίζω πως η Νόριτς δεν είχε καμία ευκαιρία. Παίξαμε καλά, αλλά στα τελευταία λεπτά από το... πουθενά χάσαμε και αυτό μας απογοητεύει πολύ», είπε ο έμπειρος αμυντικός.
Keywords
sky sports, sky, sports, ευκαιρια, ευκολο, ειπε, ημιχρονο, τοτεναμ, sky, μεινει, sports, παιχνιδι, sky sports
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Ατρόμητος: Fentagin κατά αστυνομίας
- LIVE: Καβάλα - Παναιγιάλειος
- Η F1 στο Αμπου Ντάμπι
- Μπασκετμπολίστας πουλάει το αυτοκίνητό του EBAY
- Μπροστά ο ΣΥΡΙΖΑ
- Ο… Έλληνας Ροναλντίνιο!
- ΕΟΚ | H EOK στα Social Media
- LIVE Φενέρ/Ούλκερ-Παναθηναϊκός
- Μιραλάς και Βέλλιος για Ηρακλή
- ΕΟΚ: Κοντά στο μπάσκετ μέσω των social media
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- Τελευταία Νέα AEK365
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Αμφίβολος με Ολυμπιακό ο Σίσιτς
- Η Χρυσή Μπάλα του ενός δις ευρώ!
- Μάντζαρης: Δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για στραβοπάτημα
- Βέλλιος-Μιραλάς στηρίζουν τον Ηρακλή
- Γεννάει μέσα σε ταξί (vid)
- Έτοιμος για Πανθρακικό ο Καραμάνος
- ΠΑΟΚ | Μεγάλη προσφορά για τους φιλάθλους
- Περπέρογλου: Τελικός η αναμέτρηση με την Τσεντέβιτα
- Πάντελιτς: Δυσκολεύομαι ψυχολογικά, αλλά δεν πάω πουθενά



