Easy mode στο Dark Souls

Μικρότερο μαρτύριο ίσον μεγαλύτερη απόλαυση. Το Dark Souls, το σαδιστικό δημιούργημά της From Software, είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις σε μια γενιά που έχει σχεδόν ξεχάσει έννοιες όπως "θάνατος" και "δυσκολία". Η φήμη γύρω από το όνομά του όμως κρατά ένα μεγάλο αριθμό παιχτών μακριά από το παιχνίδι κι αυτό είναι κάτι που απογοητεύει τους δημιουργούς του. Για να λύσει αυτό το πρόβλημα, η εταιρεία σκέφτεται να προσθέσει ένα μικρότερο
επίπεδο δυσκολίας σαν επιλογή, έτσι ώστε να γίνει πιο προσιτό στα μάτια όσων ζητούν μια πιο ξέγνοιαστη εμπειρία. Ο Hidetaka Miyazaki, σκηνοθέτης του παιχνιδιού, δήλωσε σε μια συνέντευξή του ότι "Η κατάσταση που επικρατεί γύρω από το Dark Souls είναι απόλυτα κατανοητή. Η δυσκολία, παρότι αποτελεί πρόκληση, δεν είναι απαραίτητα κάτι το θετικό. Οι gamers αναζητούν εμπειρίες με αξία και ενδιαφέρον και στοιχεία όπως συνεχή εμπόδια και στρες δεν ταιριάζουν σε αυτήν την περιγραφή". Με όλα αυτά στο μυαλό, ο σχεδιασμός ενός (πάντα προαιρετικού) easy mode φαίνεται σαν μία καλή ιδέα, οπότε η εταιρία σκέφτεται σοβαρά τη δημιουργία του. {youtube}r3HdfzC7Shg|400|300{/youtube} Ο Miyazaki πρόσθεσε επίσης ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν αντίθετο με το όραμά του και το όραμά της εταιρείας, μιας και αυτό που πραγματικά θέλουν είναι τα παιχνίδιά τους να περιγράφονται περισσότερο σαν ικανοποιητικά παρά σαν βασανιστικά. Διαβάστε το review του Dark Souls από το GameWorld.
Keywords
Τυχαία Θέματα