Χαρακτήρες από σήριαλ που όλο ακούγαμε αλλά δεν είδαμε ποτέ

Τα κωμικά σήριαλ που όλοι αγαπήσαμε στηρίζονταν κατά κύρια βάση στους καλογραμμένους χαρακτήρες. Πέρα από το ταλέντο των εκάστοτε ηθοποιών, το πόσο καλά αναλυμένος ήταν ο κάθε ήρωας ήταν αυτό που σε έκανε να κολλήσεις. Είτε να ταυτιστείς, είτε να μισήσεις, είτε να ερωτευτείς, είτε απλά να καραγουστάρεις τον χαρακτήρα. Οι καλοί κωμικοί ηθοποιοί με ένα δυνατό σενάριο και την φυσική τους παρουσία απογείωναν τους ρόλους αυτούς. Έτσι φτάσαμε στη χρυσή εποχή της κωμωδίας να έχουμε τόσες ατάκες να θυμόμαστε από τα τηλεοπτικά σήριαλ. Χρειαζόταν όμως πάντα μία φυσική παρουσία; Έπρεπε

πάντα ο καλογραμμένος χαρακτήρας να βρίσκεται εντός πλάνου; Πόσο δύσκολο θα μας φαινόταν ένας ήρωας που αναφερόταν συνεχώς σε ένα ελληνικό σήριαλ να μην είχε εμφανιστεί ποτέ;

Αδιανόητο; Όχι βέβαια. Οι περιπτώσεις τέτοιων ρόλων, που γράφτηκαν στο χαρτί αλλά ποτέ δεν φάνηκαν οι ηθοποιοί που τους ενσάρκωναν στην μικρή μας οθόνη, είναι πολλές. Μερικοί από τους ρόλους αυτούς κατάφεραν μόνο ηχητικά να ζωντανέψουν. Σε κάποιους άλλους χαρακτήρες δεν ακούστηκε καν η φωνή του ηθοποιού. Οι αναφορές στο όνομά τους γινόντουσαν από τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές. Αυτό δεν τους εμπόδισε να γίνουν κοσμοαγάπητοι και κάποια από τα ονόματά αυτά να ταυτιστούν με τα ίδια τα σήριαλ. Με μερικούς από αυτούς τους χαρακτήρες θα ασχοληθούμε σε αυτό το άρθρο. Όλοι αγαπημένοι, όλοι ξακουστοί, κανενός όμως το πρόσωπο δεν είδαμε ποτέ.

Νινέτα -Δυο ξένοι

Η Νινέτα είναι η καλύτερη φίλη της Ντένης Μαρκορά. Της μητέρας του πρωταγωνιστή θεατρικού σκηνοθέτη Κωνσταντίνου Μαρκορά. Οι ζωές των τριών αυτών ανθρώπων σχεδόν παράλληλες. Η Νινέτα είναι στη ζωή μάνας και γιού από πολλές δεκαετίες πίσω. Αναφορές στο όνομά της γίνονται από την εποχή που η Ντένη ήταν ακόμα νέα και ζούσε ο πατέρας του Κωνσταντίνου. Ό,τι καλό ή κακό συμβεί η Νινέτα το μαθαίνει από την Ντένη. Πιθανότατα κάτοικος Κολωνακίου, πολλές φορές τυχαίνει να συνομιλεί με την Ντένη ενώ αυτή τσακώνεται με τον γιο της. Έχουμε ακόυσει την Ντένη να χρησιμοποιεί το όνομά της σε κρίση υστερίας όπως άλλοι χρησιμοποιούν το «Χριστέ μου» ή το «Παναγία μου». Στου σκυλοκαβγάδες της Ντένης με την Φλώρα, η Νινέτα ήταν πάντα το αποκούμπι της πρώτης για να εξιστορίσει τις λεπτομέρειες του καβγά.

Ο αστικός μύθος που κυκλοφορούσε την εποχή που παιζόταν το σήριαλ ήταν ότι ο Αλέξανδρος Ρήγας είχε αποφασίσει η Νινέτα να κάνει κάποια στιγμή την εμφάνισή της μπροστά από τον φακό. Μάλιστα το όνομα που ακούγονταν ότι θα την ενσάρκωνε ήταν αυτό του Σωτήρη Μουστάκα. Δυστυχώς η σειρά τελείωσε πρόωρα και το ονειρεμένο αυτό σενάριο δεν πραγματοποιήθηκε.

Γονείς Μάνθου Φουστάνου

Οι άμοιροι γονείς του Μάνθου Φουστάνου, παιδικού φίλου του Κωνσταντίνου Κατακουζηνού, υπάρχουν μόνο και μόνο για να αποτελούν μέρος των δικαιολογιών του γιού τους. Δικαιολογίες που σχετίζονται σχεδόν πάντα με τα ερωτικά του μπερδέματα. Μπερδέματα που τον φέρνουν πολύ κοντά στο να ανακατευτούν οι ώρες που κλείνει ραντεβού με τις πολλές του κατακτήσεις. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ο πατέρας και η μάνα του Μάνθου θα τον σώσουν και μόνο με την αναφορά του ονόματός τους.

Ο πατέρας του εργοστασιάρχης έχει συνδέσει το όνομά του με το πόσο σκληρός εργοδότης είναι, ειδικά απέναντι στον γιο του. Όποτε ο Μάνθος θέλει να ακυρώσει ραντεβού η δουλειά στο εργοστάσιο είναι η πρώτη δικαιολογία. Το ίδιο και όποτε ο γόης Φουστάνος Τζούνιορ χάνεται για μέρες. Ο πατέρας του τον ξέσκιζε στη δουλειά, ενώ στην πραγματικότητα ο ίδιος κάπου… ξεσκιζόταν σε άλλες δουλειές. Από τις λίγες φορές που ο πατέρας του πράγματι ενήργησε για να συνετίσει τον γιο του ήταν όταν του έκοψε το επίδομα.

Η μάνα του Μάνθου είναι η πρώτη που αναφέρει όταν κάποιο στοιχείο μιας βρωμοδουλειάς του αποκαλύπτεται. Πώς θα καλύψεις ένα σουτιέν που βρέθηκε στον καναπέ; Δεν μπορείς να πεις ότι ανήκει στη β’ μοναδική σου αγάπη που βρισκόταν πριν στο διαμέρισμά σου. Τί κάνεις ως Μάνθος; Λες ότι το σουτιέν ανήκει στη μάνα σου. Και στα φέρνει σπίτι, στα δείχνει και σε ρωτάει αν με αυτά θα «ανάψει» τον πατέρα σου. Ναι, ο Μάνθος δεν ντρέπεται να περιγράψει τη μάνα του ακόμα και ως έκφυλη για να σώσει το τομάρι του.

Πεθερά Θοδωρή – Σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς

Σε μία σειρά που το ίδιο της το κόνσεπτ επιβάλλει όλοι οι βασικοί πρωταγωνιστές εκτός του κεντρικού ζευγαριού να μην φαίνονται, το να διαλέξεις τον πιο χαρακτηριστικό εξ αυτών είναι κάτι πολύ δύσκολο. Στο σήριαλ που είχε προσαρμόσει σεναριακά για την ελληνική πραγματικότητα η Δήμητρα Παπαδοπούλου είχε όλων των ειδών τους «αθέατους» χαρακτήρες. Το φιλικό ζευγάρι Νίκος και Σάρα, ο κολλητός του Θοδωρή Μάκης, η γιαγιά του Θοδωρή στο γηροκομείο, ο ψυχολόγος του ζευγαριού, ο πατέρας του Θοδωρή και τόσοι άλλοι. Αν έπρεπε να βρούμε όμως τον έναν ήρωα, που ακούσαμε τη φωνή του, είδαμε το χέρι του, αλλά ποτέ τον ίδιο ολόκληρο παρότι το θέλαμε διακαώς, αυτή είναι η μητέρα της Δήμητρας.

Κλασική μελλοντική πεθερά που θεωρεί την κόρη της πολύ άτυχη για την επιλογή του συντρόφου της. Ό,τι κάνει ο Θοδωρής είναι λάθος. Ο Θοδωρής δεν αποκαθιστά με στεφάνι την Δήμητρα. Η μάνα της Δήμητρας δε θα διστάσει να μαγειρέψει κέικ με μπόλικα αμύγδαλα και να κεράσει την κόρη της και τον μελλοντικό γαμπρό της. Ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι ο Θοδωρής είναι αλλεργικός στα αμύγδαλα. Δε θα διστάσει να κλείσει ραντεβού με την κόρη της στην είσοδο του γηπέδου όπου ο Θοδωρής παρακολουθεί μπάσκετ. Ο λογος; Μα για να δώσει στη Δήμητρα μια κατσαρόλα φασολάδα. Η μάνα της Δήμητρας θα ακολουθήσει το ζευγάρι σε βραδινές θεατρικές ή κινηματογραφικές εξόδους, σπάζοντάς τους τα νεύρα.
Ευτυχώς για τον Θοδωρή τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Την αντιπαθεί και σιχαίνεται να βρίσκεται γύρω της. Η μόνη φορά που θέλησε να πάει σπίτι της με την Δήμητρα ήταν όταν έχανε ο Ηρακλής.

Θείος Αριστείδης – Τρεις Χάριτες

Η θρυλική Μπεμπέκα, η θεία των Τριών Χαρίτων είναι παντρεμένη με τον Αριστείδη. Ένα μάλλον κλασικό ελληνικό ζευγάρι που ζει πολλά χρόνια μαζί. Αυτό που περιγράφουμε ως «μαζί δεν κάνουν και χώρια δεν μπορούν». Ο υπερβολικά αισιόδοξος χαρακτήρας της Μπεμπέκας μαζί με τους κατά καιρούς παλιμπαιδισμούς της οδηγούν πολλές φορές τον θείο Αριστείδη στο να την κατσαδιάζει. Ο παλαιών αρχών χαρακτήρας του και η ραθυμία της ηλικίας του τρελαίνουν τη θεία Μπεμπέκα. Φτάνουν να την οδηγήσουν μέχρι τον προσωρινό χωρισμό. Πάντα όμως όλα φτιάχνουν στο τέλος, αν και ενδιάμεσα η τετράδα των γυναικών θα μπλέξει σε περίεργες καταστάσεις. Ο θείος Αριστείδης πολέμησε στο Ελ Αλαμέιν, δεν εκτιμά όλες τις μαγειρικές προσπάθειες της Μπεμπέκας και δεν ντρέπεται να της το πει.

Νούλης – Της Ελλάδος τα παιδιά

O Nούλης είναι ο υιός της Ελισάβετ Κεραντάρη Μαυροδιοβουνιώτη, κατά κόσμον Μπουμπού. Η Μπουμπού είναι μέλος του πολιτικου προσωπικού της αεροπορικής βάσης που υπηρετούν τα βύσματα κεντρικοί ρόλοι. Η Μπουμπού λέει Νούλης και στάζει σιρόπι το στόμα της. «Ο Νούλης μου» είναι μια έκφταση που χρησιμοποιεί συχνά όταν ενημερώνει τους γύρω της για τις επιθυμίες του μονάκριβού της γιόκα. Από τις περιγραφές ο Νούλης ακούγεται το στερεότυπο του μαμάκια που περιμένει τα πάντα από τη μάνα του. Η Μπουμπού δε νοιάζεται να παρακάμψει την εργασία της προκειμένου να φτιάξει την αγαπημένη λιχουδιά του Νούλη της.

Καρανάσιου – Ντόλτσε Βίτα

Η Καρανάσιου είναι η άσπονδη «φίλη» της Σάσας και της Χριστίνας. Στην πραγματικότητα είναι το alter ego της Σάσας γι’ αυτό και από τις περιγραφές της ίδιας φαίνεται να είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους. Κούγκαρ που γουστάρει να κερατώνει τον άντρα της με νεώτερους άντρες της εργατιάς γίνεται συχνά το θύμα των κουτσομπολιών που μεταφέρει η Σάσα. Οι πομπές της Καρανάσιου συναγωνίζονται αυτές της Σάσας, το ίδιο και οι περιπέτειές της. Έχει βρεθεί να την τσιμπάει πελαργός κατά τη διάρκεια εξωτερικού σεξ με ένα από τα φλερτ της. Η Καρανάσιου αποδεικνύεται ότι κάποτε υπήρξε γκόμενα ακόμα και του πεθαμένου συζύγου της Χριστίνας. Δεν ξέρουμε πόσες από τις ιστορίες της Σάσας έχουν απόλυτη βάση ή προσθέτει σάλτσες αλλά απ’ όσα μας αφήνει το σενάριο να καταλάβουμε, η Καρανάσιου, κάτοικος Γλυφάδας, είναι ένας ζωντανός θρύλος στις συλλήψεις επ’ αυτοφόρω με γκόμενο από τον άντρα της.

Φωφώκα, Βαγγελιώ, Τούλα του Ζυγούδη – Στο Πάρα 5

Όλες φίλες από το χωριό της Ζουμπουλία Αμπατζίδου το γένος Καραγκιόζη. Όταν η τελευταία αναγκάζεται να μετακομίσει στην Αθήνα η μόνη τους επαφή είναι τηλεφωνικά. Οι αναφορές στα ονόματά τους ανάμεσα στην παρέα των 5 είναι τακτική. Το ίδιο και ο γραφικός τρόπος που εξιστορεί τις περιπέτειές τους η Ζούμπι (συνήθως κάτι κακό που τους συνέβη). Όποτε η συμπεθέρα (Δράκουλας) πιέζει ασφυκτικά τη Ζουμπουλία η επαφή της με τις φίλες της είναι ευεργετική. Ακόμα και για να κράξει την πρωτεύουσα και τις νέες συνθήκες ζωής της. Υπάρχει πληθώρα χαρακτήρων από το Αχλαδοχώρι Σερρών, οι περισσότεροι με ψευδώνυμα που έχουν πάρει από κάποια φυσική τους αναπηρία (κουτσοί, γκαβοί, τρελοί κοκ). Οι τρεις όμως φίλες της δεν έχουν ψευδώνυμα.

Πηγή: menshouse.gr

Keywords
σηριαλ, νέα, χριστινα μουστακα, επιδομα, κεικ, ηρακλης, alter, ego, φλερτ, συλληψεις, αθηνα, ψευδώνυμα, κοκ, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, Καλή Χρονιά, τελος του κοσμου, επιθυμιες, γηροκομειο, δουλεια, εργασια, ηθοποιοι, θρυλος, μητερα, μπασκετ, ονοματα, ρηγας, υιος, φλερτ, φυσικη, ego, αγαπη, αρθρο, αμοιβαια, αμυγδαλα, αναπηρια, απλα, βρισκεται, βυσματα, δημητρα, γινεται, γινονται, γιου, γκομενα, γοης, γονεις, δυστυχως, δειχνει, δωσει, υπαρχει, ελισαβετ, εμφάνιση, εποχη, επρεπε, ζωη, ζωης, ιδια, ιδιο, η φωνη, ηχητικα, θειο, θοδωρης, κυρια, λαθος, λεπτομερειες, μπορεις, μυθος, νευρα, παντα, οθονη, ονομα, πεθερα, πρωταγωνιστες, ραντεβου, ρολοι, σεναριο, σειρα, σιροπι, σπιτι, στομα, φασολαδα, φαινονται, φωνη, φορα, χερι, χρυση, ψευδώνυμα, ωρες, αντρες, ανηκει, δουλειες, ηρωας, κωμικα, κωνσταντινου, μουστακα, μπροστα, ψυχολογος, θειος, σουτιεν, θεια, γιαγια, ζευγαρι
Αναζητήσεις
νινετα και αλλοι ηρωες που δεν ειδαμε
Τυχαία Θέματα
Χαρακτήρες,charaktires