Πως να ρίξεις την κοπέλα της διπλανής σκηνής

Ο “Δεκάλογος” του Κισλόφσκι- αριστούργημα. “Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου” του Παλαμά- έπος. Όμως είτε δεις Κισλόφσκι, είτε διαβάσεις Παλαμά, γκόμενα δε βγάζεις. Αντιθέτως, ο “Δεκάλογος” του mycampus.gr φωτίζει το δρόμο σου για το περιεχόμενο του εσωρούχου της εκάστοτε κοπέλας καλύτερα κι από φώτα προσγείωσης σε αεροδιάδρομο… ΣΗΜΕΡΟΝ: Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΣΚΗΝΗΣ Επειδή ο ανταγωνισμός -λόγω πολλών ανδρών- στο κάμπινγκ είναι αυξημένος, φανέρωσέ της με πλάγιο τρόπο πως κάνεις μια δημιουργική δουλειά με κύρος. Έτσι, μόλις τη δεις, άρχισε
να λες σε διδακτικό τόνο στους γύρω σας “Εσύ εκεί, πάνε τη σκηνή σου λίγο αριστερά. Ε, εσύ στο βάθος, πιο δεξιά. Ο πίσω να την μετακινήσει δύο μέτρα”. Όταν σε ρωτήσει, ευλόγως, “τι κάνεις;”, απάντησέ της “θέτω τις σκηνές. Είμαι σκηνοθέτης”. Μιας και ήρθε σε κάμπινγκ, μάλλον θα είναι φυσιολάτρης. Γίνε κι εσύ ένας προκειμένου ν’ ανέβεις στα μάτια της: πάρε βαθιά ανάσα και πες “Αχ, τι γαμάτη φάση η φύση. Σα μάνα μου την έχω. Γι’ αυτό τη λέω Μητέρα Φύση”. Βοήθησέ την να στήσει. Πάρε τα πασσαλάκια, μια πέτρα και στρώσου στη δουλειά. Ταυτόχρονα, όμως, φρόντισε να τσιρίζεις προς το μέρος της “Πιο εδώ ρε βλαμμένη! Από κει τράβα! Από κει, ζώο! Πω, τι βούρλο!”. Όταν θελήσει να μάθει “τι κάνεις;”, πες της “Σου κάνω σκηνή”. Πάρε ένα ποτήρι καφέ και ξεκίνα να πίνεις μεγάλες γουλιές, αλλά χωρίς να καταπιείς. Όταν τα μάγουλά σου πρηστούν, κάτσε έτσι για 30 δεύτερα. Μόλις σε ρωτήσει για ποιο λόγο το κάνεις αυτό, απάντησέ της με διττό τρόπο προκειμένου ν’ αναδειχθεί η σεξουαλικότητά σου: “Είμαι θερμός”. Δειξ’ της έναν άνθρωπο- ανεξαρτήτου εμφάνισης- και άρχισε να τον θάβεις: “Πω τον πούστη, σαν έντομο είναι. Είναι τόσο άσχημος που καταντά απωθητικός. Όμως, πηγαίνω παντού μαζί του”. Όταν σε ρωτήσει “γιατί κάνεις παρέα με κάποιον που τον βρίσκεις τόσο απωθητικό όσο ένα έντομο;”, ξεδίπλωσε το πηγαίο σου χιούμορ- “Γιατί είναι εντομοαπωθητικός”. Καθότι είσαι πνευματώδης, βάλε πάνω στη φορητή σου τηλεόραση το συσκευασμένο σκουμπρί που πήρες από του σούπερ και έπειτα άνοιξέ την. Όποιο πρόγραμμα και να προβάλλεται εκείνη τη στιγμή πες, μ’ απηυδισμένο ύφος, “ω ρε γαμώτο! Πάλι κονσέρβα.” Γίνε ελεγχόμενα πρόστυχος: στρέψε το φακό σου προς τ’ απόκρυφα σημεία της και μετά άναψέ τον. Όταν, μπερδεμένη, ρωτήσει τι κάνεις, πες της “Ρίχνω φως στη υπόθεση”. Βάλε έναν κολλητό σου να περάσει από δίπλα σας κι εσύ τρέξε στη σκηνή και «λούσου» από πάνω μέχρι κάτω με αντιοφικό ορό. Πριν προλάβει να πει το οτιδήποτε, ψιθύρισε στ’ αυτί της “Είναι ένα φίδι αυτός…” Πάρε μελό ύφος, κοίτα την λάγνα στα μάτια και με σπαραξικάρδιο ύφος ζήτησέ της ν’ αλειφτεί ολόκληρη με αντικουνουπικό. Στο λογικό “γιατί;”, πες της “Γιατί θέλω να σου πιω το αίμα”. Μόλις βραδιάσει άναψε μια μεγαλούτσικη φωτιά. Δείχνοντας τις φλόγες πες της “Ψήνεσαι;”. Με τα γεννητικά σου όργανα να «εξέχουν», προσκάλεσέ την στο φτωχικό σου (τη σκηνή) και ύστερα χάρισέ της μια πλούσια, από σωματικής άποψης, βραδιά.
Keywords
Τυχαία Θέματα