"Δεν φοβάμαι τίποτα"
17:36 13/11/2011
- Πηγή: Basket Blog
Του Φώτη Δουκάκη 13/11/2011 (17:32) Το αρνητικό ξεκίνημα του Αρη με τέσσερις ήττες σε ισάριθμους αγώνες, έχει πεισμώσει τον προπονητή της ομάδας, Βαγγέλη Αλεξανδρή . Ο "τίγρης" μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα με τον ΚΑΟΔ , τόνισε πως "οι μάγκες στα δύσκολα φαίνονται", δείχνοντας πίστη για ανάκαμψη των " κιτρίνων ".Ο έμπειρος τεχνικός έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν είναιμοιρολάτρης, αλλά αντίθετα εντοπίζει τα προβλήματα και μέσα από τιςδυσκολίες παίρνει δύναμη και τη μεταδίδει στους παίκτες του.
Keywords
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Ο 29ος Μαραθώνιος σε εικόνες (photos)
- LIVE Ολυμπιακός-Περιστέρι (19:00-ET1)
- ΑΕΚ-Παναθηναϊκός 1-3 (Κ17)
- Εθνικός Γαζωρού-Αετός Σκύδρας 0-1
- Τα μαζεύει και έρχεται Ευρώπη ο Ντουράντ!
- Για τον Φερέιρα αποτελεί προτεραιότητα η ενίσχυση στην άμυνα του Παναθηναϊκού
- Να φύγουν Παπανδρέου-Σαμαράς!
- LIVE Από το ΣΕΦ (19:00-ET1)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Basket Blog
- Τελευταία Νέα Basket Blog
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Καλλές: «Να φθάσουμε εκεί που θέλουμε»
- Η Αναγέννηση «εκτέλεσε» τον Φωκικό
- Ιδανική πρεμιέρα για τον Αγροτικό Αστέρα
- Οι κορυφαίοι στην Α2 Ανδρών!
- Αήττητοι Πέρα και Ταταύλα
- Έκανε... πλάκα στο «Βικελίδης» ο ΠΑΟΚ κόντρα στον Άρη!
- «Καθάρισε» ο Νταλαπέρας για Τριταϊικό
- Ισοπαλία ο ΑΟΚ, ασταμάτητη η Αναγέννηση
- Ζέτος: «Θέλουμε βαθμούς παντού»