"Δεν φοβάμαι τίποτα"

Του Φώτη Δουκάκη 13/11/2011 (17:32) Το αρνητικό ξεκίνημα του Αρη με τέσσερις ήττες σε ισάριθμους αγώνες, έχει πεισμώσει τον προπονητή της ομάδας, Βαγγέλη Αλεξανδρή . Ο "τίγρης" μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα με τον ΚΑΟΔ , τόνισε πως "οι μάγκες στα δύσκολα φαίνονται", δείχνοντας πίστη για ανάκαμψη των " κιτρίνων ".Ο έμπειρος τεχνικός έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν είναιμοιρολάτρης, αλλά αντίθετα εντοπίζει τα προβλήματα και μέσα από τιςδυσκολίες παίρνει δύναμη και τη μεταδίδει στους παίκτες του.
Keywords