Εχασα το σκυλακι μου...

20:22 9/12/2011 - Πηγή: Fimotro
Γράφει ο Γιώργος Χαραλαμπάκης(ΣΕΛΕΤΕ Κρήτης)
Aγαπητό μου Fimotro,
σήμερα έχασα το αγαπημένο μου σκυλάκι. Είναι ράτσας κανίς. Το σκυλάκι χάθηκε στην περιοχή της Συγγρού στο ύψος του Saturn. Επειδή σε διαβάζουν πάρα πολλοί και είσαι το πρώτο πολιτικό blog...
της χώρας, παρακαλώ όποιος το έχει εντοπίσει να μου στείλει μήνυμα στην σελίδα μου στο Facebook.
Keywords
Τυχαία Θέματα