Δεν θέλει… σαβούρα στο PS Vita η Sony

Ένα από τα αρκετά λάθη που έκανε η Sony με το PSP, και αυτή τη φορά θέλει να αποφύγει με το PS Vita, είναι ο κατακλυσμός του φορητού από αδιάφορα ports. Η Sony αναγνωρίζει ότι το PSP γέμισε με προχειροφτιαγμένα ports από το PS2, γι αυτό και πλέον αποθαρρύνει τoυς developers από το να κάνουν κάτι αντίστοιχο στο PS Vita. Αντίθετα, στόχος της εταιρείας είναι το PS Vita να προσφέρει εμπειρίες ανάλογες σε ποιότητα και κλίμακα με αυτές των οικιακών συστημάτων, αλλά ταυτόχρονα και ξεχωριστές. Τρανά παραδείγματα της στρατηγικής αυτής είναι τα Uncharted: Golden Abyss, WipEout 2048, Resistance: Burning Skies, και βέβαια τα πολυαναμενόμενα Call of Duty Black Ops: Declassified και Assassin’s Creed 3: Liberation. Εσείς συμφωνείτε με αυτή τη στρατηγική ή πιστεύετε ότι το Vita χρειάζεται τα δικά του μοναδικά παιχνίδια;

Keywords
Τυχαία Θέματα