Developer: H υστερία με τα ΑΑΑ blockbusters εξελίσσεται σε καρκίνο

Το 2012 παίζει να είναι η χρονιά με τα περισσότερα sequels και γενικώς παιχνίδια τύπου «ΑΑΑ blockbusters», όπως τα αποκαλούμε. Γίνεται πραγματικά χαμός, που προκαλεί ευχάριστο πονοκέφαλο στους gamers. Μήπως όμως θα έπρεπε να προκαλεί και… δυσάρεστο πονοκέφαλο; Ο Alex Hutchinson, creative director του πολυαναμενόμενου Assassin’s Creed 3, πιστεύει ότι κάτι δεν πάει καλά. Σύμφωνα με τον Hutchinson, η υστερία με τα blockbusters και η εξέλιξη μόνο των γραφικών και της κλίμακας,

αποτελεί κάτι σαν «καρκινική ανάπτυξη». Εντωμεταξύ, το AC3 είναι ορισμός του «ΑΑΑ blockbuster», αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα λεγόμενα του developer είναι λάθος. Η αγορά τείνει να χωριστεί -αν δεν έχει χωριστεί ήδη- στα πολυδιαφημισμένα υπερπαιχνίδια και στα συμπαθητικά indies/downloadables που προσπαθούν προσφέρουν κάτι διαφορετικό. Η «μεσσαία» κατηγορία είναι είδος υπό εξαφάνιση. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;

Keywords
Τυχαία Θέματα