Ομπράντοβιτς: “Δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες…”

Ο Ερυθρός Αστέρας υποδέχεται την Ντουμπάι (30/1, 21:00) στην Belgrade Arena για την 25η αγωνιστική της Euroleague. Ο Σάσα Ομπράντοβιτς στις προγραμματικές του δηλώσεις υπογράμμισε: «Είναι καλό που είμαστε στην έδρα μας. Ο Ερυθρός Αστέρας δεν έχει νικήσει ποτέ την ομάδα του Ντουμπάι» και πρόσθεσε: «Τώρα δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες. Αν θέλουμε μεγάλα πράγματα, πρέπει να κερδίζουμε στην έδρα μας».

Για τον Ντεβόντε Γκρέιαμ σημείωσε: «Η κατάσταση είναι ρευστή, περιμένω να δω τι συμβαίνει τελικά. Δεν ήταν με την ομάδα στην προπόνηση». Αντίθετα, για τον Τάισον Κάρτερ δήλωσε: «Ναι, είναι στο Βελιγράδι. Έχει ξεκινήσει προπονήσεις». Τέλος, για την αναμέτρηση τόνισε: «Πρέπει να έχουμε σωστή νοοτροπία, να μπούμε δυναμικά στο παιχνίδι και να έχουμε καλή αμυντική προσήλωση. Οι Μπέικον και Πετρούσεφ κάνουν τη διαφορά…».

Keywords
Τυχαία Θέματα