Μονακό: Δυσαρεστημένος ο Σπανούλης μετά την ήττα

Ο Έλληνας κόουτς τόνισε πως με τις έως τώρα εμφανίσεις, οι Μονεγάσκοι δε δείχνουν ομάδα, η οποία μπορεί να βρεθεί στα play off της φετινής Euroleague.

Χαρακτηριστικά, ο Σπανούλης δήλωσε μετά το τέλος της αναμέτρησης: «Συγχαρητήρια στην Μπασκόνια, έπαιξαν πιο σκληρά. Και όπως πάει η Euroleague, όποιος παίζει πιο σκληρά και πιο σωματικά κερδίζει παιχνίδια. Αυτή τη στιγμή, δεν παίζουμε καλό μπάσκετ και δεν είμαστε ομάδα playoffs αυτή τη στιγμή. Παίζουμε πολύ άσχημα, χωρίς καλή ενέργεια και πρέπει να το καταλάβουμε. Πρέπει να το καταλάβω, κάθε χρόνο συμβαίνει αυτό. Τώρα είναι η ομάδα να σηκωθεί και να επιστρέψει στις αρχές της. Δεν έχουμε αρκετούς παίκτες, δεν έχουμε μεγάλο ροτέισον».

Keywords
Τυχαία Θέματα