ΗΠΑ - χρηματιστήριο: Κλείσιμο με άνοδο

Το χρηματιστήριο στη Γουόλ Στριτ άρχισε την εβδομάδα με τους δείκτες στο πράσινο, καθώς οι επενδυτές φάνηκαν να ενθαρρύνονται από κάποιες ειδήσεις όσον αφορά τον αγώνα εναντίον της πανδημίας του κορωνοϊού και την πορεία εταιρειών της τεχνολογίας.
Keywords
Τυχαία Θέματα