Κουβερτάκι πικέ βγάλαμε;

20:01 12/9/2014 - Πηγή: iPop

Να βγάλουμε, να βγάλουμε! Για να μην ξυπνάμε μέσα στη νύχτα και παίρνουμε τη γάτα, το σκύλο, τον αλιγάτορα -ό,τι έχει ο καθένας από pet- και τo απλώνουμε πάνω μας, επειδή κρυώνουμε! Διότι, αν δεν τον έχετε εντοπίσει, ο λόγος του ανήσυχου ύπνου σας τις τελευταίες ημέρες είναι ότι έπιασε ψυχρούλα κι εμείς κοιμόμαστε ακόμα σαν να είναι αρχές Αυγούστου. Καλό σας βράδυ, τώρα!

The post Κουβερτάκι πικέ βγάλαμε; appeared first on iPop.

Keywords
Τυχαία Θέματα