ΑΣΤΑΝΑ: Η πρωτεύουσα της νέας τάξης

ΡΕΠΟΡΤΑΖΑΣΤΑΝΑ: Η πρωτεύουσα της νέας τάξηςΔευτέρα, Απρίλιος 24, 2017 - 15:10

Η Αστάνα, ενώ αναπτύσσεται ραγδαία και νέα γεωπολιτικά δεδομένα διαμορφώνονται σε όλο τον κόσμο, κυρίως στην επίμαχη περιοχή της ευρασιατικής ζώνης, περιβάλλεται από ένα ακαθόριστο πέπλο μυστηρίου, γεγονός που έδωσε αφορμή για την ύπαρξη δημοσιευμάτων, σχολιασμών και υπαινιγμών που τη χαρακτηρίζουν εκλεκτό τόπο των Ιλουμινάτι, αλλά και μελλοντική πρωτεύουσα ενός νέου κόσμου, που είναι έτοιμος να «αναποδογυρίσει» με απρόβλεπτες συνέπειες...

Η

Αστάνα τυπικά είναι η πρώτη πρωτεύουσα που χτίστηκε στις αρχές της νέας χιλιετίας, με τον πρόεδρο του Καζακστάν να οραματίζεται την Αστάνα ως την καλύτερη, ομορφότερη και πλουσιότερη πόλη του κόσμου. Τα σχέδιά του, που υποστηρίζονται φυσικά από αρκετά «πετροδολάρια», χαρακτηρίστηκαν αρχικά παράτολμα, καθώς η πόλη αναδύθηκε κυριολεκτικά μέσα στη στέπα. Σήμερα, και ενώ τα περισσότερα έργα βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη, αποτελεί δημοφιλέστατο τουριστικό προορισμό και προκαλεί τον θαυμασμό των επισκεπτών της.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι αυτός ο φουτουριστικός σχεδιασμός δεν είναι καθόλου τυχαίος και σχετίζεται μ’ ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της νέας παγκόσμιας τάξης.

Κυρίαρχο σύμβολο της πόλης, μεταξύ των εντυπωσιακών κτισμάτων, στα οποία κυριαρχεί η πυραμιδική αρχιτεκτονική, είναι το κτίριο της όπερας, που ονομάζεται Πυραμίδα της Ειρήνης. Το πυραμιδικής αρχιτεκτονικής έργο σχεδιάστηκε από τον λόρδο Νόρμαν Φόστερ, ο οποίος, εκτός από την ευγενή καταγωγή του, είναι ένας από τους πλέον παραγωγικούς αρχιτέκτονες της Βρετανίας. Οι δηλώσεις του μετά την αποπεράτωση του έργου προκάλεσαν έντονες συζητήσεις: «Το κτίριο είναι αφιερωμένο στην αποκήρυξη της βίας και αποσκοπεί στο να φέρει σε επαφή ή και να συνενώσει όλες τις θρησκείες του κόσμου» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η χώρα του σκηνοθέτη και ντοκιμαντερίστα Μπόρατ -πολύ έξυπνα την προέβαλε- κήρυξε το 1990 την ανεξαρτησία της μετά την κατάρρευση του σοβιετικού καθεστώτος και την επιβολή της Περεστρόικα. Η κρυφή δύναμή της βρίσκεται στο υπέδαφος, που είναι γεμάτο με σημαντικές ποσότητες πετρελαίου, γαιανθράκων, μολύβδου, χρυσού, νικελίου και χρωμίου. Ο πρόεδρος της χώρας, Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγεφ, ο οποίος εκλέχτηκε στις 3 Απριλίου 2011, θεωρείται ο άνθρωπος «κλειδί» στην ανασύσταση της χώρας, ενώ γύρω από το όνομά του έχουν πλεχθεί σενάρια μυστηρίου και συνωμοσιολογίας που τον εμπλέκουν με τη διεθνή εξουσιαστική ελίτ.

Σύμβολο εξουσίας

Η σύγχρονη αποκρυφιστική ελίτ θεωρεί τον εαυτό της διάδοχο και άξιο κληρονόμο της αρχαίας σοφίας και ως εκ τούτου χρησιμοποίησε την πυραμίδα ως σύμβολο απόκρυφης γνώσης αλλά και εξουσίας στον κόσμο. Το φωτιζόμενο ελλιπές επιστέγασμα του κτίσματος της ειρήνης στην Αστάνα εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύει τη Θεία Αρχή που κυριαρχεί στο σύμπαν, καθώς και σε κάθε άνθρωπο.

Μια άλλη εκδοχή θέλει το ελλιπές επιστέγασμα της κορυφής (κόλουρος πυραμίς) να εκπροσωπεί την ατελή -προς το παρόν- φύση της νέας τάξης πραγμάτων. Ενα προσωρινό, δηλαδή, κενό που θα καλυφθεί όταν το πολύ παλαιό και επίδοξο εγχείρημα ολοκληρωθεί και μετουσιωθεί σε πραγματικότητα. Ανάλογα πυραμιδοειδή κτίσματα, που μοιάζουν στην Πυραμίδα της Ειρήνης στην Αστάνα, βρίσκονται στη Μέμφιδα των ΗΠΑ («ARENA»), στο Λας Βέγκας («Luxor Hotel») και το Ντουμπάι («Raffles Hotel»). Στα παράδοξα κτίσματα συγκαταλέγεται και το Place de Revolution, που βρίσκεται σε ένα προάστιο της γαλλικής Τουλούζης και θεωρείται ένα από τα πλέον κραυγαλέα αποτυπώματα των Ιλουμινάτι.

Οι ψίθυροι ότι η Αστάνα θα είναι η πρωτεύουσα του νέου παγκόσμιου κράτους, που θα διαμορφωθεί από τη νέα τάξη, αυξάνονται συνεχώς. Ωστόσο, όλα όσα μας συμβαίνουν φαίνεται πως είχαν σχεδιαστεί πριν από πολλά χρόνια. Το αφήνει, άλλωστε, να εννοηθεί και ο φιλόσοφος και συγγραφέας Manley P. Hall σε πολλά από τα βιβλία του. O ίδιος γράφει για τους επικυρίαρχους του χάους: «Δυστυχώς για τους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο, όλα φαίνεται πως πάνε όπως τα σχεδίασε η νέα παγκόσμια τάξη. Ομως, τι είναι αυτό το νέο σχέδιο τάξης πραγμάτων; Προφανώς πρόκειται για τη μυστική ατζέντα των σχεδιαστών της, που συμπεριλαμβάνει τη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού σε ένα βιώσιμο επίπεδο.»

Ο απόκρυφος συμβολισμός της όπερας!

Η είσοδος της πυραμίδας της Αστάνα βρίσκεται στο επίπεδο του εδάφους. Από εκεί εισέρχεται κανείς στο εσωτερικό της, που είναι αρχικά σκοτεινό, με έντεχνες σπηλαιώδεις κατασκευές στα πλαϊνά των μικρών και μεγάλων διαδρομών. Σε έναν από αυτούς υπάρχει μια κλίμακα που οδηγεί στο υπόγειο, όπου φιλοξενείται η Οπερα της Αστάνα.

Το εσωτερικό της αίθουσας της όπερας είναι αυστηρά μελετημένο για την τέλεια ηχητική μετάδοση, ενώ στην οροφή δεσπόζει μια επιβλητική ακτινωτή κατασκευή που θυμίζει έντονα τον Ηλιο, με μικρά ενσωματωμένα στρογγυλά φώτα να τον περιβάλλουν. Επάνω ακριβώς από την οροφή της όπερας βρίσκεται ο κεντρικός χώρος της πυραμίδας, που λειτουργεί ως αίθουσα συνεδριάσεων και συνάντησης των θρησκευτικών ηγετών του κόσμου.

Το μήνυμα

Η τράπεζα των συνεδριάσεων είναι ολοστρόγγυλη, ακτινωτή αλλά και λαμπερά φωτισμένη. Ο εμπνευστής της κατασκευής του χώρου, που έχει ήδη φιλοξενήσει συναντήσεις παγκόσμιων θρησκευτικών ηγετών, θέλει να μεταφέρει προφανώς το μήνυμα πως όλες οι θρησκείες έχουν τις ρίζες τους στη λατρεία του Ηλιου, κάτι προς το οποίο οι θρησκευτικοί ηγέτες πρέπει να συμβιβαστούν πριν από την ανατολή της νέας εποχής. Ο αποκρυφιστικός συμβολισμός μεταξύ όπερας και αίθουσας συνεδριάσεων είναι εμφανής. Κάτω στο ημίφως υπάρχει ο απλός κόσμος που τέρπεται και ψυχαγωγείται από το σκοτάδι του υλικού κόσμου.

Επάνω του βρίσκεται ένας άλλος πεφωτισμένος χώρος, που ανήκει σε εκείνους που έχουν απαρνηθεί την εξάρτηση της ύλης και έχουν διεκδικήσει τη γνώση!

Παράληψη από το RSS:
Keywords
Τυχαία Θέματα