Ποτέ δεν γίναμε δυο ξένοι με την Εβελίνα Παπούλια

Η συμμετοχή της στο Μπρούσκο, τη νέα καθημερινή σειρά του Ant1, ήταν μια χαρά αφορμή για να της ανοίξουμε διάπλατα τις πύλες του Hall of Femme μας.

Πάντοτε είχα μια τεράστια αδυναμία στην Εβελίνα. Προσοχή. Στην αληθινή Εβελίνα. Το κορίτσι δηλαδή που βρέθηκε στα 18 της να σπουδάζει χορό στη Νέα
Υόρκη (σ.σ. στο The Martha Graham School of Contemporary Dance. Ταυτόχρονα παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής στο The Lee Strasberg Theater Institute), τη γυναίκα που παντρεύτηκε φορώντας μαύρα σε ένα πύργο στη Σκοτία, το άγριο θυλυκό που -όποτε βρίσκει ευκαιρία- τα δίνει όλα με την μπάντα της.

Γιατί την άλλη, την Κουντουράτου, ποτέ μου δεν την εκτίμησα. Ακόμη και όταν το Δυο Ξένοι έκανε 60άρια.

Ηταν βλέπεις πολύ λαική, ομιλητική και λίγη για τα γούστα μου. Εκτός φυσικά από τη σκηνή του οργασμού.

Το ξέρω ότι ανήκω στη μειοψηφία και ότι ο ρόλος της ως παρτενέρ του Σεργιανόπουλου είναι κάτι που θα την ακολουθεί για αρκετές δεκαετίες μετά. Όπως επίσης είμαι βέβαιος ότι, αν ήξερε τον πανικό που θα προκαλούσε, θα είχε αρνηθεί να το κάνει. Εξαρχής.

'Είχα κάνει κι άλλες τηλεοπτικές δουλειές, αλλά με αυτή τη σειρά έγινε το μεγάλο μπαμ. Στην αρχή με τρόμαξε , πέρα από το ότι με γοήτευσε , το ότι έπεσαν όλα τα φώτα πάνω μου. Δεν καβάλησα κανένα καλάμι. Από τον τρόμο μου κλείστηκα στο καβούκι μου και περιόρισα τις εξόδους μου. Μετά ευτυχώς καταλάγιασε ο σίφουνας΄.
Άλλωστε είναι φως φανάρι, ακόμη και στον πλέον άσχετο, ότι η Παπούλια με την Κουντουράτου δεν είχαν καμία απολύτως σχέση. Εκτός ίσως από εκείνοι το ιδιαίτερο είδος τσαμπουκά που τρομάζει 8 στους 10 άντρες και εξιτάρει τους υπόλοιπους, ριψοκίνδυνους/μαζόχες δυο.

''Είμαι λίγο τσαμπουκάς, όπως κι εκείνη, αλλά δεν έχω τη θηλυκότητά της, δεν είμαι γατούλα. Ποτέ δεν ήμουν! Απλά, όπως η Κουντουράτου, έτσι κι εγώ έχουμε λίγο αυτό το 'μάγκικο' στιλάκι''

Έτσι και αλλιώς όλη αυτή η ιστορία ανήκει στο μακρινό παρελθόν. Και η Εβελίνα, στα χρόνια που μεσολάβησαν, έδωσε το δικό της στίγμα με συμμετοχή σε αρκετές (και καλές) indie θεατρικές παραστάσεις. Ενώ επίσης απέδειξε ότι διαθέτει και μια χαρά φωνή (παλιότερα σε μουσικές σκηνές, πιο πρόσφατα στους 'Δαίμονες').

Κυρίως όμως φάνηκε ότι διαθέτει χαρακτήρα, αρνούμενη να πει τα 'εύκολα' ναι. Το να 'αρμέξει' δηλαδή τον ρόλο που της έκατσε για να αφήσει προίκα στη μοναχοκόρη της.

Το πρόβλημα είναι ότι η συγκεκριμένη απόφαση την έβγαλε και εκτός προσκηνίου με αποτέλεσμα να χρειάζεται να σας υπενθυμίσουμε το πόσο καλή έχει υπάρξει. Και μάλιστα σε σταθερή βάση. Τόσο γενικά όσο και ειδικά όποτε αποφάσισε να 'σκαρφαλώσει' στη μεγάλη οθόνη.

Όπως π.χ. στο ρόλο της καλόκαρδης πόρνης (με το υπέροχο κορμί-βλέπε βίντεο παρακάτω) που παίρνει στο κατόπι τον -πρώην υπάλληλο σε αποριματοφόρο- Πέτρο Φιλιππίδη στο Εφάπαξ.

Ή σε εκείνον της απελευθερωμένης Ελληνοαμερικάνας θείας στο Ένας κι Ένας δίπλα στους Γιώργο Κιμούλη και Νίκο Καλογερόπουλο. Εκεί που, οι πιο ψαγμένοι, ίσως θυμούνται ένα φανταστικό striptease της που απέδειξε ότι συνέχιζε (και συνεχίζει) να διαθέτει το αψεγάδιαστο κορμί μιας χορεύτριας.

Η αλήθεια είναι ότι μια καθημερινή δόση Παπούλια, όπως αυτοί που θα λάβουν όσοι παρακολουθήσουν το Μπρούσκο, είναι πέρα για πέρα καλοδεχούμενη. Άσε που είναι και ένας τρόπος να σιγουρέψει ότι δε θα σηκωθεί να φύγει.

Γιατί μπορεί εκείνη αναγκάστηκε -επειδή δεν κατάφερε να πάρει αμερικανική υπηκοότητα- να γυρίσει στην Ελλάδα και να αφήσει μετέωρο το Αμερικάνικό της όνειρο (σ.σ. είχε προλάβει να παίξει στο West Side Story, ενώ παράλληλα συμμετείχε στο Omega Dance Company) αλλά έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί ότι ίσως και να αλλάξει γνώμη στην περίπτωση που αλλάξουν τα δεδομένα και η κόρη της αποφασίσει να σπουδάσει στο εξωτερικό.

΄'Την εποχή των Δυο Ξένων είχα γίνει το 'κακό παιδί' που δεν έδινε συνεντεύξεις , όχι από απαξίωση ή γιατί είχα κάτι προσωπικό με κάποιον, αλλά γιατί δεν άντεχα άλλο την τόση βίαιη εισβολή τους στη ζωή μου. Σήμερα έχει επέλθει μια ισορροπία. Αν κάποιος θέλει να γράψει κάτι αρνητικό για μένα, δεν με πειράζει''

oneman
Keywords
Τυχαία Θέματα