Η κυριαρχία της «μονοχρωμίας»

Σε ένα έρηµο, απόμακρο, σκονισμένο σταυροδρόμι, ένας άνδρας και μια γυναίκα διασταυρώνονται ακολουθώντας παράλληλους αλλά χωριστούς δρόμους. Η γυναίκα φοράει το παραδοσιακό μαύρο τσαντόρ. Ο άντρας (το «κλασικό», αναγνωρίσιμο) λευκό πουκάμισο. Στο «Πάθος» η διεθνής Ιρανή εικαστικός Σιρίν Νεσάτ χρησιμοποιεί δύο ταυτόχρονες προβολές συγχρονισμένες, η μία δίπλα στην άλλη. Οπως οι κινήσεις τους γίνονται εις […]
Keywords
Τυχαία Θέματα