Το σύστημα των ρούνων του Diablo III

13:07 20/2/2012 - Πηγή: ByteMe
Ο Jay Wilson, game director του Diablo III, έκανε ένα blog post στο επίσημο blog του παιχνιδιού στο οποίο εξηγεί πλήρως το σύστημα των ρούνων (runes, hello yes?), όπως αυτό έχει υιοθετηθεί τελικά στο παιχνίδι. Ο Wilson κάνει λόγο για αλλαγή φιλοσοφίας καθώς από collectible, οι ρούνοι έφτασαν να αποτελούν κομμάτι του ευρύτερου skill system του Diablo IIΙ. «Ήταν μακράν το μεγαλύτερο εμπόδιο που είχαμε να αντιμετωπίσουμε αναπτύσσοντας το παιχνίδι
Keywords
Τυχαία Θέματα