Darkness II, The (@X360, PS3, PC)

12:02 20/2/2012 - Πηγή: ByteMe
Το πρώτο The Darkness ήταν ένας από αυτούς τους λιγοστούς τίτλους που προσπάθησαν να σπάσουν το καλούπι του είδους στο οποίο ανήκουν και το κατάφεραν. Βέβαια, η Starbreeze είχε δείξει ήδη ότι μπορεί να κινείται εκτός των εσκαμμένων με το εξαιρετικά επιτυχημένο Chronicles of Riddick: Return to Butcher Bay και η αλήθεια είναι ότι με το Darkness απλά επανέλαβε την ίδια συνταγή: επένδυσε αρκετά στην ατμόσφαιρα και στο σενάριο, πρόσθεσε μερικούς ενδιαφέροντες μηχανισμούς που ενισχύουν λίγο την τακτική του τίτλου και έδωσε στον παίκτη μια ψευδαίσθηση ελευθερίας
που τον έκανε να νιώθει ότι παίζει κάτι περισσότερο από ένα κλασικό FPS. Εν ολίγοις, η Starbreeze έκανε το αυτονόητο όσον αφορά τη δημιουργία ενός licensed παιχνιδιού: έδωσε βάση στο ίδιο το license, εκμεταλλεύτηκε τα πιο σημαντικά γνωρίσματά του για να κάνει τον τίτλο της να ξεχωρίσει κάπως και κατά τα άλλα φρόντισε ώστε οι υπόλοιποι μηχανισμοί του παιχνιδιού να είναι αξιοπρεπείς
Keywords
Τυχαία Θέματα