Αβασάνιστα, 24 εχθρούς ταυτόχρονα στην οθόνη «σηκώνει» το Killzone: Shadow Fall

16:06 16/10/2013 - Πηγή: ByteMe
«Στο PS3 είχαμε περιορισμένες δυνατότητες. Έξι ή εφτά εχθρούς στην οθόνη, μέχρι δυο διαφορετικών τύπων, και έπρεπε να βρίσκονται σε συγκεκριμένες αποστάσεις», λέει ο επικεφαλής σχεδιαστής του Killzone Shadow Fall, Έρικ Μπόλτζες στο OPM.Ο Μπόλτζες υπογραμμίζει ότι σημασία έχει ότι με το PS4 μπορούν να βάλουν περισσότερα συστατικά στο παιχνίδι. Περισσότερους τύπους εχθρών, περισσότερα όπλα, μεγαλύτερους χώρους.«Περίπου 24 θα είναι και μάλιστα διαφορετικοί», λέει αναφερόμενος στον μέγιστο δυνατό αριθμό εχθρών σε ένα χώρο, «ενώ θα υπάρχουν καταστροφές, δυναμικά αντικείμενα και άλλα στοιχεία με ακόμη μεγαλύτερες απαιτήσεις».Τι θα γινόταν αν εμφανιζόταν ένας επιπλέον εχθρός στον χώρο; «Με 25 εχθρούς θα έπεφταν τα καρέ, διότι κάθε ένας τους είναι "αυτόνομος", δημιουργεί τα δικά του εφέ».
Keywords
Τυχαία Θέματα