«ΠΑΟ με στιλ Μπαρτσελόνα»

Ο Κριστόφ Βαζέχα και ο Γιόζεφ Βάντσικ μίλησαν για το ντέρμπι και το παιχνίδι του Παναθηναϊκού που μοιάζει με Μπαρτσελόνα, δηλαδή χωρίς σέντερ φορ και με τον Λέτο ελεύθερο να κάνει τη διαφορά.

Keywords