«Με τον κόσμο μας μπορούμε»
00:02 19/8/2011
- Πηγή: Gazzetta
Παρά την ήττα με 2-0 μέσα στη Τούμπα, ο αμυντικός της Καρπάτι Άρτεμ Φεντέσκι τόνισε πως η ομάδα του μπορεί να πάρει την πρόκριση αρκεί να εκμεταλλευτεί τον παράγοντα έδρα και το φανατισμένο της κοινό. Αρχικά ο Φεντέσκι τόνισε: «Κάθε φορά που χάνουμε σίγουρα είναι αρνητικό, δεν μπορούμε να πούμε ότι το αποτέλεσμα είναι καλό. Φυσικά υπάρχει η ρεβάνς και θα παλέψουμε για την ανατροπή. Η ομάδα μου είχε καλή παρουσία. Ηταν καθοριστική η απώλεια της ευκαιρίας στην αρχή του αγώνα και κάποιων άλλων φάσεων που δεν καταφέραμε να σκοράρουμε». Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Θεωρητικά θα μπορούσε να είναι και πλεονέκτημα για εμάς το σκορ του σημερινού αγώνα γιατί θα έχουμε μεγάλο κίνητρο στο δεύτερο ματς. Σίγουρα θα μας βοηθήσει πολύ και το φανατισμένο κοινό μας».
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gazzetta
- Τελευταία Νέα Gazzetta
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά



