Κορωνιός: «Δεν μου αρέσει η Α1»

19:12 6/4/2011 - Πηγή: Gazzetta
Ο Άγγελος Κορωνιός δεν θέλησε να σχολιάσει τον αγώνα της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό αρκούμενος να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του με το επίπεδο ανταγωνιστικότητας της Α1.Ο κόουτς της Ένωσης τόνισε για το ματς με τους «πράσινους» πως «δεν χρειάζεται να κάνουμε ανάλυση για το ματς. Ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός κάνουν το δικό τους πρωτάθλημα και οι υπόλοιπες ομάδες προσπαθούν να συντηρούν το πρωτάθλημα. Δεν μου αρέσει προσωπικά αυτό, αλλά θα πρέπει να το δεχθώ».

Το πλάνο της ΑΕΚ

Ο Τερέλ Καστλ δήλωσε για τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό ότι «ήρθαμε εδώ σαν ομάδα να παίξουμε με ένα σχέδιο. Θέλαμε να τους κρατήσουμε κάτω από τους 70 πόντους. Δεν τα καταφέραμε, κάναμε κάποια λάθη και ο Παναθηναϊκός ξεπέρασε αυτό το όριο. Είμαι ευχαριστημένος, επειδή καταφέραμε να πετύχουμε το στόχο της παραμονής μας».
Keywords
Τυχαία Θέματα