«Διπλό» στη Βαρκελώνη είπε ο «Πέκο»

22:42 7/2/2010 - Πηγή: Gazzetta
Ο Παναθηναϊκός «πέρασε» από την Κυψέλη, πέρασε και πρώτος στην Α1 και, πλέον, «βλέπει» τη Μπαρτσελόνα (11/2) για την Ευρωλίγκα. Ο Νίκολα Πέκοβιτς μίλησε για «διπλό» στο Palau Blaugrana.«Η αποψινή νίκη μάς βοηθάει και ψυχολογικά, αφού μετά τη νίκη του Αμαρουσίου επί του Ολυμπιακού είμαστε μόνοι πρώτοι πρώτοι στη βαθμολογία. Πλέον, έχουμε λίγες ημέρες μπροστά μας να προετοιμαστούμε για να πάρουμε τη νίκη μέσα στη Βαρκελώνη» είπε ο Μαυροβούνιος σέντερ των «πράσινων», που έμεινε ευχαριστημένος από την εμφάνιση της ομάδος στην Κυψέλη και τη νίκη επί του Πανελληνίου: «Είχαμε διάρκεια στο παιχνίδι μας και κάναμε ό,τι έπρεπε για να φτάσουμε στο στόχο μας».
Keywords
Τυχαία Θέματα