«Διπλό» στη Βαρκελώνη είπε ο «Πέκο»
22:42 7/2/2010
- Πηγή: Gazzetta
Ο Παναθηναϊκός «πέρασε» από την Κυψέλη, πέρασε και πρώτος στην Α1 και, πλέον, «βλέπει» τη Μπαρτσελόνα (11/2) για την Ευρωλίγκα. Ο Νίκολα Πέκοβιτς μίλησε για «διπλό» στο Palau Blaugrana.«Η αποψινή νίκη μάς βοηθάει και ψυχολογικά, αφού μετά τη νίκη του Αμαρουσίου επί του Ολυμπιακού είμαστε μόνοι πρώτοι πρώτοι στη βαθμολογία. Πλέον, έχουμε λίγες ημέρες μπροστά μας να προετοιμαστούμε για να πάρουμε τη νίκη μέσα στη Βαρκελώνη» είπε ο Μαυροβούνιος σέντερ των «πράσινων», που έμεινε ευχαριστημένος από την εμφάνιση της ομάδος στην Κυψέλη και τη νίκη επί του Πανελληνίου: «Είχαμε διάρκεια στο παιχνίδι μας και κάναμε ό,τι έπρεπε για να φτάσουμε στο στόχο μας».
Keywords
βαρκελωνη, ειπε, παναθηναικος, ολυμπιακος, εμφάνιση, βαθμολογιες πανελληνιων 2011, μπαρτσελονα, βαθμολογια, εμφάνιση, επρεπε, κυψελη, νικη, ψυχολογικα, μπροστα, παιχνιδι
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gazzetta
- Τελευταία Νέα Gazzetta
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - "Να είμαστε πιο σκληροί"
- ΛΑΡΙΣΑ - Ουζουνίδης: "Ούτε κάρτα δεν πήραμε"
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - Νιόπλιας: "Δίκαιη νίκη, εμείς το πρωτάθλημα"
- «Ανάσα» για Άρη
- «Μαζί σου και στα δύσκολα»
- «Μπλόκο» στο «Λα Ρομαρέδα» για Σεβίλλη
- Κομβικό ματς για Καλαμαριά
- Μέλκας: «Νίκη για τον κόσμο του ΠΑΟΚ»
- Ζούρος: «Δικαίως κέρδισε ο Παναθηναϊκός»
- Τσίλντρες: «Συγχαρητήρια στους διαιτητές»



