Fruit Ninja Kinect review

Το Fruit Ninja το έχω «λιώσει» στο iPad. Εντάξει, όχι στον βαθμό που το έχει κάνει ο Μαργέτης ο οποίος μέχρι και… σνακ παίρνει μαζί του κάθε φορά που επισκέπτεται τον «θρόνο», αλλά αν μη τι άλλο έχω «επενδύσει» πάνω του έναν σεβαστό αριθμό εργατοωρών. Στο άκουσμα των νέων ότι ο τίτλος της Halfbrick έρχεται και στο Xbox 360 με τη βοήθεια του Kinect, δεν θα μπορούσα
παρά να ενθουσιαστώ αρχικά και να προβληματιστώ στη συνέχεια αφού μιλάμε για ένα παιχνίδι που απαιτεί ταχύτητα και ακρίβεια. Και το Kinect δεν με έχει πείσει ότι μπορεί να τα εξασφαλίσει αμφότερα… Είμαι νίντζα –γιαααααααα! Μόλις έσκασε μύτη στο byteme ο κωδικός για το Fruit Ninja, δεν το σκέφτηκα ιδιαίτερα. Το παιχνίδι κατέβηκε τσακ-μπαμ στην κονσόλα μου (μόλις 140MB είναι, άλλωστε) και εγώ βρέθηκα να χαιρετάω τον αισθητήρα του Kinect προκειμένου να αρχίσω να κόβω φρούτα. Για εσάς τους δυο-τρεις που αγνοείτε τι πάει να πει Fruit Ninja, να σας πω πως το gameplay του παιχνιδιού έχει ως εξής: στην οθόνη σας εμφανίζονται φρούτα κι εσείς πρέπει να τα κόψετε πριν εξαφανιστούν πέφτοντας. Τόσο απλό. Το «ζουμί» βέβαια στο παιχνίδι είναι ο τρόπος με τον οποίο σας επιτρέπει να χειριστείτε τη λεπίδα σας. Σε iPad και iPhone αυτό γινόταν με τα δάχτυλά σας, ωστόσο στο Xbox 360 ήταν επιβεβλημένη η αλλαγή ρότας. Τι γίνεται λοιπόν; Στην ουσία τα δάχτυλα αντικαθίστανται από τα χέρια σας. Άπαξ και το Kinect σας εντοπίσει στον χώρο, κάθε κίνηση των χεριών σας (του ενός ή και των δύο ταυτόχρονα) λογίζεται ως «μαχαιριά» από το παιχνίδι, τόσο στα μενού όσο και στα διάφορα modes του. Στο background μάλιστα, φαίνεται η «σκιά» σας βάσει των όσων «βλέπει» το Kinect. Έτσι δεν κουνάτε απλά τα χέρια σας στα τυφλά παρά βλέπετε ανά πάσα ώρα και στιγμή έως πού φτάνουν αυτά. Να σημειώσω εδώ πως σε περίπτωση που δεν διαθέτετε χέρια-κουπιά όπως ο γράφων και δείτε ότι δεν φτάνετε τις άκρες του ταμπλό στο παιχνίδι, μπορείτε να δοκιμάσετε να πλησιάσετε λίγο προς τον αισθητήρα του Kinect. Σε κάθε περίπτωση στην αρχή θα χρειαστεί κάμποση προπόνηση ώστε να συνηθίσετε το όλο concept που πάντως δουλεύει καλά. Δεν θα ‘ναι λίγες οι φορές ωστόσο που θα χάσετε κάποιο φρούτο που πιστεύατε ότι ήταν του χεριού σας ή που θα χτυπήσετε μια βόμβα την οποία νομίζατε ότι είχατε καταφέρει να αποφύγετε. Η έκδοση του παιχνιδιού για το Kinect σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε λεπτομέρεια στην κίνηση αυτή για iOS –μάλιστα για τον λόγο αυτό, έχω την υποψία ότι τα πάντα κινούνται σε λίγο πιο αργούς ρυθμούς. Να ξέρετε πάντως ότι με ένα εικοσάλεπτο μπροστά στην τηλεόρασή σας, θα στάζετε απ’ τον ιδρώτα και παρ’ ότι δεν θα χρειαστεί να κουνήσετε σχεδόν καθόλου τα πόδια σας, τα χέρια σας απ’ την άλλη θα… τα δουν όλα! Μόουντζ και τσάλεντζιζ Μία σημαντική προσθήκη συγκριτικά με την έκδοση του iOS είναι τα Challenges. Μη φανταστείτε κάτι το τρομερό, απλά το παιχνίδι σας θέτει διάφορους στόχους στα ήδη υπάρχοντα modes τους οποίους και πρέπει να φέρετε εις πέρας –συνήθως να πιάσετε κάποιο όριο, είτε σε σκορ, είτε σε αριθμό φρούτων. Τα προ
Keywords
Τυχαία Θέματα