Ψόφιοι Ελληνες και μεταγραφή… ωχ μάνα μου!
14:32 11/8/2011
- Πηγή: Gazzetta
Η γλώσσα του Νίκου Αλέφαντου τσακίζει κόκκαλα πάλι. Ο «Αλέ» μιλάει για Καβάλα και Βόλο, το κόλλημα με τον Τζιόλη, τα ψόφια αμυντικά χαφ, τον Απια και τον… νέο Ουρτάδο. Όπως πάντα, ασυμβίβαστος. • Τι σκούζουν σαν μωρές παρθένες, η απόφαση που πάρθηκε για Βόλο και Καβάλα ήταν σωστή. Κι είναι καλό για το ελληνικό πρωτάθλημα, είναι καλό για τα… μάτια μας που θα μείνουν αυτές οι 2 ομάδες στη Σούπερ Λίγκα,
διότι αυτές έπαιζαν μπάλα, ενώ οι άλλες δεν βλεπόντουσαν! • Τι ήθελε δηλαδή η Λάρισα, να μείνει αυτή στην κατηγορία, και να υποβιβαστούν ο Βόλος και η Καβάλα; Είχε καλύτερη ομάδα; Είχε καλύτερους παίκτες; Ήταν καλύτερη για τα… μάτια μας; Χάλια ομάδα ήταν η Λάρισα όπως και ο Πανσερραϊκός! • Με ποια λογική να τιμωρηθούν οι παίκτες του Βόλου και της Καβάλας, αλλά και ο κόσμος αυτών των 2 πόλεων, ενώ δεν έφταιγαν σε τίποτα. Οι παράγοντες τιμωρήθηκαν σκληρά, ισόβια τους έδιωξαν απ’ το ποδόσφαιρο, ο ένας είναι φυλακή ενώ ο άλλος καταζητείται. Οι ομάδες, οι παίκτες και ο κόσμος τι φταίνε; Και έφαγαν 10 βαθμούς αφαίρεση βαθμών ο ένας και 8 βαθμούς αφαίρεση ο άλλος. Τι άλλο ζητάνε; Διαβάστε όλη την άποψη του Νίκου Αλέφαντου, μόνο στο katimagiko.gr!
Keywords
μεταγραφές, καβαλα, χαφ, λαρισα, βολος, katimagiko, katimagiko, αφαιρεση, γλωσσα, ματια, ομαδα, παντα, ποδοσφαιρο, σουπερ, φυλακη, χαφ, μεινει, ομαδες
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gazzetta
- Τελευταία Νέα Gazzetta
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Οι ψόφιοι και η μεταγραφή… ωχ μάνα μου
- Με Καβάλα στην πρεμιέρα
- Κοντά σε Ράιτ-Φίλιπς και Τουντσάι η Μπόλτον
- Κρατάει το... κλειδί ο Τζιμπούρ
- Επαφές με Πέκοβιτς
- «Πόρτα» Σάντσες σε Ολυμπιακό
- Πήρε… Άραγκορν η Έρκουλες!
- Να γιατί λέγεται «Πελέ από το Ντέρι» (video)
- Καλαμπόκης: "Επέστρεψα για τον Μαρκόπουλο"
- Μπόλονι: Η Καρπάτι είναι δυνατή



