Fifa 12 Impact engine

Μεγαλύτερη ανάλυση του συστήματος σύγκρουσης των παικτών Στο νέο τρέιλερ που εξέδωσε σήμερα η EA Sports , ο Aaron McHardy εξηγεί την νέα Player Impact Engine και τις διαφορές μεταξύ του Fifa 11
και Fifa 12. Στο Fifa 11, με το παλιό σύστημα, η σύγκρουση των παικτών ναι μεν φαινόταν αλλά δεν αποδίδονταν σωστά όσον αφορά στις αντιδράσεις του σώματος. Στο Fifa 12, τα αντανακλαστικά κάθε παίκτη θα διαφέρουν και η κίνησή τους θα αποδίδεται με ακρίβεια, ανάλογα με το σημείο όπου δέχονται τζαρτζάρισμα ή τάκλιν. Οι λήψεις της κάμερας που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο είναι από replay επομένως μπορείτε να δείτε σε αργή κίνηση την ακρίβεια που υπάρχει και που είναι παρόμοια με αυτή που βλέπουμε και στην τηλεόραση. Υπάρχει μέχρι και τηλεοπτική κάμερα η οποία δίνει πολύ καλύτερη οπτική. Αν προσέξετε με zoom στο replay, θα δείτε ότι στο Fifa 11 υπάρχει πρόβλημα στην επαφή των παικτών, δηλαδή τα physics ήταν έως τώρα τέτοια ώστε το σώμα του ενός παίκτη σε ορισμένες περιπτώσεις πέρναγε μέσα από το σώμα του άλλου. Αυτό στο Fifa 12 οι developers υπόσχονται ότι θα το εξαλείψουν, ενώ παράλληλα θα προσθέσουν και νέα animations για να αποδώσουν μεγαλύτερη ποικιλία (κάτι που άλλωστε γίνεται και στην πραγματικότητα αφού οι πιθανές αντιδράσεις είναι περισσότερες). Όσο για τις ντρίπλες, εκεί έχουμε ακόμα πιο ρεαλιστική συμπεριφορά, όπως τα άλματα του επιτιθέμενου όταν πηδάει πάνω από τάκλιν, καθώς και οι μικρές επαφές μεταξύ τους που τον κάνουν να χάνει την ισορροπία του. Αυτοί οι μικροί παράμετροι αλλάζουν άρδην το φετινό gameplay. Το Fifa 12 θα κυκλοφορήσει στις 30 Σεπτεμβρίου για PC, κονσόλες και φορητά. Καθίστε στον Πάγκο [Με e-mail στο [email protected]] Στείλτε θέματα προς συζήτηση, screenshots ή απορίες στο παραπάνω e-mail.
Keywords
Τυχαία Θέματα