Οι χρήστες προτιμούν τις παλιές και καθιερωμένες εφαρμογές, αλλά πάντα νεότερα παιχνίδια

Techblog.gr

Ο Elon Musk στο παρελθόν είχε πει πως έχουμε ήδη δημιουργήσει τα πιο σημαντικά στοιχεία του διαδικτύου, σίγουρα θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε, αλλά τα μεγαλύτερα προβλήματα του διαδικτύου έχουν ήδη λυθεί.

Πρόσφατα ο CTO του Hulu, Eric Feng, σε μία δημοσίευση του στην ιστοσελίδα medium, παραφράζοντας τον Elon Musk, αναφέρει πως τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι χρήστες των smartphones έχουν ουσιαστικά επιλυθεί από διάφορες εφαρμογές.

Ο ίδιος σημείωσε την κύρια διαφορά που παρουσιάζουν τα app charts σήμερα σε σχέση με το 2014. Ενώ κάποτε ενδιαφερόμασταν για νέες εφαρμογές, αυτό δεν συμβαίνει πλέον αφού ουσιαστικά κατεβάζουμε αυτές που έχουν καθιερωθεί και γνωρίζουμε ότι λειτουργούν όπως θα θέλαμε.

Αυτό το βασίζει σε δύο στατιστικά, το ένα είναι πως ο αριθμός των εβδομαδιαίων λήψεων που έχουν οι Top 30 εφαρμογές στο App Store δεν έχει αλλάξει τα τελευταία πέντε χρόνια. Το 2014 όπως και το 2019 για να μπει μία εφαρμογή στο Top 30 χρειάζεται περίπου 230.000 λήψεις την εβδομάδα, ένας φαινομενικά μικρός αριθμός λήψεων.

Το δεύτερο στατιστικό είναι η μέση ηλικία των εφαρμογών που βρίσκονται στο Top 30. Το 2014 ο μέσο όρο ηλικίας μιας εφαρμογής που του Top 30 ήταν 625 ημέρες ή λιγότερο από δύο χρόνια. Σήμερα ο μέσος όρος είναι 1853 ημέρες ή πάνω από 5 χρόνια.

Οπότε, αν και οι χρήστες κατεβάζουν τον ίδιο αριθμό εφαρμογών, προτιμάνε αυτές που είναι πιο καταξιωμένες. Το ίδιο όμως ισχύει και για το Google Play Store όπου το 2014 ο μέσος όρος ηλικίας στο εβδομαδιαίο Top 30 ήταν 18 μήνες και πλέον είναι σχεδόν 4 χρόνια.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη τάση δεν παρατηρείται στην κατηγορία των παιχνιδιών. Εκεί το 85% των Top 30 παιχνιδιών είναι το πολύ δύο χρονών. Αυτή η τάση κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στο γεγονός ότι ένα παιχνίδι θα το παίξουμε για ένα συγκεκριμένο διάστημα πριν το βαρεθούμε ή το τερματίσουμε και κατεβάσουμε κάποιο άλλο.

Keywords
Τυχαία Θέματα