Δε χρειάζεται τα παιχνίδια της Bethesda να γίνουν multi-platform, σύμφωνα με τον Spencer

Η Microsoft φαίνεται να πιστεύει πως δε χρειάζεται τα παιχνίδια της Bethesda να γίνουν multi-platform για να δικαιολογηθεί η αγορά. Αυτή την ανακοίνωση έκανε το αφεντικό του Xbox, Phill Spencer, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα Kotaku, ο οποίος επισήμανε πως ήδη το Xbox έχει μία πληθώρα συσκευών που το υποστηρίζουν.

Σε σχετική ερώτηση της ιστοσελίδας, ο Spencer απάντησε:

Αυτή

η συμφωνία δεν έγινε για να απομακρύνουμε τα παιχνίδια (των studio) από μία βάση παικτών. Πουθενά στην τεκμηρίωση που δώσαμε δε σκεφτήκαμε “Πως θα εμποδίσουμε άλλους παίκτες να παίζουν αυτά τα παιχνίδια;”. Θέλουμε περισσότεροι άνθρωποι να μπορούν να παίζουν τα παιχνίδια μας, όχι λιγότεροι.

Αλλά θα πω επίσης – για να απαντήσω ευθέως στην ερώτηση – πως όταν σκέφτομαι πού θα παίζουν οι άνθρωποι και τον αριθμό συσκευών που έχουμε, γιατί έχουμε το xCloud, το PC, το Game Pass και τη βάση παικτών στην κονσόλα μας, δε χρειάζεται να μεταφέρω αυτά τα παιχνίδια και σε άλλη πλατφόρμα εκτός από τις πλατφόρμες που ήδη υποστηρίζουμε για να κάνουμε αυτή τη συμφωνία να δουλέψει για εμάς. Ότι και να σημαίνει αυτό.

Μη ξεχνάμε πως με την ανακοίνωση της εξαγοράς της ZeniMax, η Microsoft ανέφερε πως θα τιμήσει όλα τα συμβόλαια της Bethesda που είχε μέχρι σήμερα. Αυτό σημαίνει πως τα Deathloop και Ghostwire: Tokyo θα παραμείνουν timed exclusives για το PlayStation 5. Από την άλλη όμως, μπορεί τα επόμενα Elder Scrolls και Fallout να κυκλοφορήσουν μόνο στο Xbox Series X και όχι multi-platform.

Keywords
Τυχαία Θέματα