PlayStation 4: Η Sony ελαχιστοποιεί ή αφαιρεί εντελώς τα loadings


Αν και το περιμέναμε στο PlayStation 5, η Sony φαίνεται πως αφαιρεί ή ελαχιστοποιεί τα loadings από αρκετά παιχνίδια της στο PlayStation 4. H ιστοσελίδα VGC έκανε πρώτη την ανακάλυψη, καθώς φαίνεται πως με νέο patch κάποια παιχνίδια φορτώνουν σημαντικά πιο γρήγορα σε σχέση με το πως λειτουργούσαν μέχρι σήμερα.

Πρώτο

παράδειγμα είναι το The Last of Us Remastered, το οποίο φορτώνει μέσα σε λιγότερο από 14 δευτερόλεπτα μετά το patch στο PlayStation 4, ενώ πριν χρειαζόταν ενάμιση με δύο λεπτά. Σύμφωνα με άλλες αναφορές και άλλα παιχνίδια είδαν μειωμένα loadings, όπως το God of War. Ένα ακόμα μεγάλο παράδειγμα είναι το Until Dawn, από το οποίο αφαιρούνται εντελώς τα loadings, με το παιχνίδι να τρέχει απευθείας.

Right, so it appears these #PS5 B/C updates that #PS4 games are getting are even having a huge effect on load times on the current gen system.

Case in point: #UntilDawn on #PS4 now doesn't load at all. This tech must have been used in #GhostOfTsushima ??

Very impressive! pic.twitter.com/9myqT4mK9D

— Craig – VDZE Media 視覺 (@VizualDze) October 25, 2020

Είναι εντυπωσιακό πάντως πως η Sony κατάφερε κάτι τέτοιο στο τέλος της τρέχουσας γενιάς. Όλοι περίμεναν πως ο νέος SSD είναι αυτός που αφαιρεί τα loadings, όμως φαίνεται πως είναι η συνεργασία software και hardware. Κάποιοι υποθέτουν ότι τα παιχνίδια κάνουν πλέον χρήση του συστήματος συμπίεσης που αναπτύχθηκε για το Ghost of Tsushima, όμως δε γνωρίζουμε ακόμα τι ακριβώς ισχύει. Όπως και να έχει, όσοι δεν αναβαθμίσετε σύντομα σε PS5 μάλλον θα δείτε αρκετές βελτιώσεις και με το PlayStation 4, τουλάχιστον στα first-party παιχνίδια.

Keywords
Τυχαία Θέματα