"Κάντε μας τη χάρη..."

Μετά το 0-2 ο κόσμος του ΠΑΟΚ άρχισε να ασχολείται με το προσεχές ματς απέναντι στον Άρη. Το σύνθημα που δονούσε την ατμόσφαιρα; "Κάντε μας την χάρη και δώστε εισιτήρια στον π#### τον Άρη".
Keywords
Τυχαία Θέματα