«Όλα είναι στο χέρι μας»

16:06 3/12/2011 - Πηγή: AEK365

Καλή χαρακτήρισε την κλήρωση της Γαλλίας με Αγγλία, Σουηδία και Ουκρανία ο Λοράν Μπαν με δηλώσεις, τις οποίες έκανε στην «L' Equipe». Ο τεχνικός των «τρικολόρ» τόνισε τα ακόλουθα: «Η κλήρωση ήταν πολύ καλή για την ομάδα μου, αφού πέρα της Αγγλίας οι άλλες δύο ομάδες είναι στα μέτρα μας. Είμαστε σε καλή αγωνιστική κατάσταση και πιστεύω ότι αν νικήσουμε την Αγγλία την 1η Αγωνιστική, όλα είναι στο χέρι μας».



Keywords
Τυχαία Θέματα