«Όλα είναι στο χέρι μας»
16:06 3/12/2011
- Πηγή: AEK365
Καλή χαρακτήρισε την κλήρωση της Γαλλίας με Αγγλία, Σουηδία και Ουκρανία ο Λοράν Μπαν με δηλώσεις, τις οποίες έκανε στην «L' Equipe». Ο τεχνικός των «τρικολόρ» τόνισε τα ακόλουθα: «Η κλήρωση ήταν πολύ καλή για την ομάδα μου, αφού πέρα της Αγγλίας οι άλλες δύο ομάδες είναι στα μέτρα μας. Είμαστε σε καλή αγωνιστική κατάσταση και πιστεύω ότι αν νικήσουμε την Αγγλία την 1η Αγωνιστική, όλα είναι στο χέρι μας».
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- «Ενδιαφέρον της Μπλάκμπερν για τον Φωτάκη»
- Έχασε από Ολυμπιακό, κέρδισε Παναθηναϊκό, απολύθηκε
- Εντυπωσιακή...
- Λίλα για μεγάλη... νίλα!
- "Forza Lazio!"
- Αναστασιάδης: "Απαντώ την Κυριακή το βράδυ"
- Πρωταθλητής ο Παναθηναϊκός
- Στο νοσοκομείο ο Βαλντεμάρας Χομίτσιους
- Οι άγγλοι στέλνουν το Ροσίτσκι στον Ολυμπιακό!
- Ο Σεβτσένκο χάρισε φανέλα σε εισβολέα-οπαδό!
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- Τελευταία Νέα AEK365
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- ΠΑΟΚ-Πανελλήνιος (live-photos)
- Ανακοίνωση ΠΑΣ για τα εισιτήρια
- Στο νοσοκομείο ο Βαλντεμάρας Χομίτσιους
- Πρωταθλήτρια χειμώνα η Βουλιαγμένη
- Ο Γκέκας "καθάρισε" για την ’ιντραχτ
- Διανύουμε μια από τις καλύτερες χρονιές
- «Πόρτα» Καλού στον Ολυμπιακό!
- Να σπάσει το ρόδι η ΑΕΛ
- Τα αποτελέσματα
- ΠΑΟΚ-Πανελλήνιος (live)



