«Η μάχη είναι δική μου»

15:12 7/1/2013 - Πηγή: AEK365

Ο Τίτο Βιλανόβα έκανε έκκληση στα ΜΜΕ προκειμένου να σεβαστούν την μάχη ζωής που δίνει."Δεν έχει τελειώσει ακόμα και θα υπάρξουν ημέρες που θα μπορώ να προπονώ και άλλες που δεν θα μπορώ. Όμως θέλω τα ΜΜΕ να αντιληφθούν πως αυτή η μάχη είναι δική μου και είναι προσωπική παρά το γεγονός ότι είμαι δημόσιο πρόσωπο.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους για την υποστήριξή τους. Αυτός ο σύλλογος υπέστη πολλά χτυπήματα τα περασμένα χρόνια όμως θέλω να βλέπω τη θετική πλευρά.

Αυτό που συνέβη σε εμένα θα μπορούσε να συμβεί στον οποιονδήποτε. Θέλω να ευχαριστήσω επίσης τους γιατρούς και τις νοσοκόμες στο Vall d' Hebron και φυσικά την ομάδα. Όλες τις στιγμές ένιωθα την υποστήριξη και την προστασία του συλλόγου.

Να ευχαριστήσω το επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές καθώς δεν ήταν εύκολο ούτε για εκείνους" δήλωσε ο 44χρονος τεχνικός.

Keywords
Τυχαία Θέματα