Αρσάβιν: Όμιλος με πίεση

21:45 2/12/2011 - Πηγή: AEK365

Ο Αντρέι Αρσάβιν τόνισε πως ο όμιλος που βρίσκεται η Ρωσία με Τσεχία, Πολωνία και Ελλάδα είναι αρκετά αγχωτικός καθώς όλοι έχουν ελπίδες για πρόκριση.

«Η κλήρωση φαίνεται καλή, αλλά κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Όλοι πλέον περιμένουν να προκριθούμε κι αυτό θα μας φορτώσει με επιπλέον πίεση. Παράλληλα, οι ομάδες που θα περάσουν από το δικό μας όμιλο θα πέσουν πάνω σε αυτές του δευτέρου, που έχει χαρακτηριστεί σωστά 'γκρουπ του θανάτου' (Ολλανδία, Γερμανία, Πορτογαλία, Δανία)».

Keywords
Τυχαία Θέματα