Lunar Dance: Ναι είμαι single ... και λοιπόν;

Ήλιος στον Σκορπιό- 14:10 Σελήνη στον Υδροχόο

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Σε ένα μήνα με Ήλιο στον Σκορπιό όπου βιώσαμε απόλυτα συναισθήματα, χωρίσαμε, αγαπήσαμε ή ήρθαμε πιο κοντά υπάρχει και μια μερίδα ανθρώπων που δηλώνουν ευτυχισμένοι με την ανεξαρτησία τους και την χαρά να είναι single. Η Σελήνη στον Υδροχόο μας βάζει στο mood της ανεξαρτητοποίησης και της πραγματικά φιλελεύθερης στάσης απέναντι στους ανθρώπους και στις καταστάσεις. Αλλά, για σταθείτε, έχετε σκεφτεί ποτέ

ότι η κατά επιλογήν ετικέτα του single στις ημέρες μας, πέρα απ' ότι πρόκειται για μια εκκεντρική οπτική (για το λόγο ότι όλοι ψάχνουν το άλλο τους μισό, εναγωνίως) ότι είναι και μια συνειδητοποιημένη άποψη;

Ας αναλογιστούμε ότι δύο άνθρωποι μέσα σε μια σχέση, πρέπει συνεχώς να εξετάζουν την ανάγκη τους να είναι μαζί και αυτό να αποτελεί το κύριο αντικείμενο διαπραγμάτευσης τους. Το ότι θα πρέπει να αποτελείς το μισό μέρος μιας μονάδας, ενώ ουσιαστικά έρχεσαι σε επαφή με μια τελείως διαφορετική προσωπικότητα, αρχίζει πραγματικά να σε κάνει να αναρωτιέσαι, γιατί να μην είσαι πιο ανεξάρτητος ; Από την άλλη, αν κάποιος εκδηλώσει την ανάγκη να είναι πολύ ανεξάρτητος, τότε κινδυνεύει να χάσει την αίσθηση ότι ανήκει κάπου. Ωστόσο, εάν συγχωνευτούν δυο άνθρωποι πάρα πολύ, σαν μια μονάδα, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί η ατομική προσωπικότητα μας. Υπάρχει φυσικά μια μέση λύση, αλλά για να επιτευχθεί η ισορροπία, θα πρέπει να αναπροσαρμόζουμε τις προτεραιότητές μας συχνά.

Γύρω μας ζουν και αναπνέουν πολλά τέτοια άτομα που είναι συγκαλυμμένα κάτω από τις επιταγές της κοινωνίας για δεσμευτικές σχέσεις. Όμως θα πρέπει να θυμόμαστε, ότι όλοι δεν είμαστε ίδιοι. Και ανεξάρτητα από το τι προστάζει η κοινωνία μας, υπάρχουν άτομα που προτιμούν να είναι μόνα τους.

Αν θέλετε να τα βρείτε αστρολογικά και να δείτε αν κι εσείς ανήκετε σε αυτήν την ομάδα, να θυμάστε ότι το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι ο έντονος Ουρανός.

Δηλαδή έχουν Ουρανό σε σκληρή όψη (τετράγωνο, αντίθεση, σύνοδο) με Ήλιο, Σελήνη Αφροδίτη ή κυβερνήτη του έβδομου οίκου.

Επίσης, ο Ουρανός μπορεί να βρίσκεται στον έβδομο οίκο ή ο Υδροχόος στην ακμή αυτού του οίκου.

Μερικοί από τους βασικούς πλανήτες τους θα είναι στον Υδροχόο.

Ακόμη (δεν το έχω τεκμηριώσει) αλλά υπάρχει και η άποψη ότι ένα stellium (πολλοί πλανήτες) στον ενδέκατο οίκο μπορεί να υποδεικνύει άτομα που εκτιμούν τις φιλίες και τη συμμετοχή σε ομάδες, περισσότερο απ' ό, τι τις ρομαντικές σχέσεις.

Τα άτομα του Ουρανού έχουν μια ισχυρή ανάγκη να σφυρηλατήσουν την δική τους πορεία, και μερικές φορές απλώς δεν υπάρχει χώρος για να συνυπάρξουν με ένα άλλο πρόσωπο κατά τη διάρκεια αυτής, της αναζήτηση τους. Υπάρχει μια επίμονη ποιότητα με τον Ουρανό καθώς και με τον Υδροχόο, να ακολουθήσουν το δικό τους προσωπικό όραμα που επιδιώκουν με κάθε κόστος, πολλές φόρες βάζοντας στην άκρη οποιαδήποτε οικειότητα. Ή αν βρίσκονται σε μια σχέση, το μυαλό τους να είναι επικεντρωμένο στο έργο τους, που ακολουθούν με πάθος θα

Keywords
Τυχαία Θέματα