Το γεύμα στους Τσέχους

Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι το καθιερωμένο γεύμα που παρέθεσε η διοίκηση της ΑΕΚ, στην αντίστοιχη της FC Viktoria Plzen, καθώς και στους αξιωματούχους της UEFA, πριν από τον επαναληπτικό αγώνα των δύο ομάδων για τα πλέι-οφ του UEFA Europa League. Το γεύμα έγινε σε εξαιρετικό κλίμα στην ταβέρνα "Στου Ρουσιά"

Keywords
Τυχαία Θέματα