ΜΑΛΑΓΑ | «Δύσκολο ματς στο ΣΕΦ»

Για την εύκολη νίκη στην πρεμιέρα της ACB και το πρώτο ματς της Ευρωλίγκας κόντρα στον Ολυμπιακό μίλησε ο Ζόραν Ντράγκιτς.

«Είχαμε καλή απόδοση απέναντι στην Εστουντιάντες (97-78), αλλά πρέπει να παίζουμε καλά για μεγαλύτερα διαστήματα, ειδικά με αντιπάλους του επιπέδου του Ολυμπιακού. Έχουμε ένα πολύ δύσκολο ματς μπροστά μας, στο ΣΕΦ, αλλά παράλληλα είναι ένα παιχνίδι από αυτά που αρέσουν σε κάθε παίκτη γιατί αποτελούν πρόκληση», δήλωσε ο Σλοβένος γκαρντ της Ουνικάχα Μάλαγα.

Keywords
Τυχαία Θέματα