NBA | Τον... περσινό Όντομ ήθελε ο Νοβίτσκι

Ο Λαμάρ Όντομ πέρασε και δεν ακούμπησε από το Ντάλας, γεγονός που δεν πέρασε απαρατήρητο από τον ηγέτη των Μάβερικς, Ντιρκ Νοβίτσκι.

Ο Γερμανός άσος αναφέρθηκε στα όσα... δεν πρόσφερε στην ομάδα του ο Όντομ λέγοντας ότι "αν έπαιζε όπως την προηγούμενη χρονιά που ήταν ο καλύτερος έκτος παίκτης, πιστεύω ότι θα είχαμε πιθανότητες" . Κλείνοντας τις δηλώσεις του για τον Όντομ στην Orange Country Orange, ο Νοβίτσκι ανέφερε πως "δεν μπορούσε να μας βοηθήσει με τον τρόπο που ήθελε και που θέλαμε, οπότε προχωρήσαμε χωρίς αυτόν".

Keywords
Τυχαία Θέματα