NBA | ΛεΜπρον: "Θέλουμε το... χρυσό"

Η κατάκτηση του τίτλου στην ανατολική περιφέρεια του NBA δεν αρκεί για τον ΛεΜπρον Τζέιμς, ο οποίος θέλει να δει τους Χιτ για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν στην κορυφή του καλύτερου πρωταθλήματος στον κόσμο!

"Παίζουμε για κάτι μεγαλύτερο από το ασημένιο τρόπαιο που πήραμε απόψε, θέλουμε το χρυσό", σχολίασε αρχικά ο "Βασιλιάς" του Μαϊάμι, συμπληρώνοντας: "Είμαι χαρούμενος που παίζω αυτό το παιχνίδι στο υψηλότερο επίπεδο, ωστόσο δεν βάζω στον εαυτό μου περισσότερη πίεση, ξέρω ότι είναι απλά ένα παιχνίδι".

Ο MVP της φετινής περιόδου ήταν εντυπωσιακός στο έβδομο και τελευταίο παιχνίδι της σειράς των Πρωταθλητών με τους Πέισερς, έχοντας 32 πόντους, 8 ριμπάουντ και 4 ασίστ.

Keywords
Τυχαία Θέματα