Οι Σπερς... δεν βλέπονται

Οι Σπερς ηττήθηκαν για 3η φορά μέσα σε μία εβδομάδα με διαφορά +30 πόντων. Η εικόνα τους είναι απογοητευτική. Περνάνε κρίση. Μήπως όμως φέτος είναι τελικά απλώς μία κακή ομάδα;
Keywords
Τυχαία Θέματα